بانگ الله‌اکبر در آستانه طلوع خورشید فجر انقلاب در کرمانشاه طنین انداز می شود

حجت الاسلام عبدی گفت:بانگ الله‌اکبر در آستانه طلوع خورشید فجر انقلاب امروز شنبه 21بهمن ماه راس ساعت 21 در آسمان کرمانشاه طنین انداز می شود.

حجت‌الاسلام‌ مهدی عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به ظنین گلبانگ الله اکبر در کرمانشاه،گفت:نوای الله‌اکبر از ماءذنه‌های مساجد و بقاع متبرکه در آسمان استان کرمانشاه طنین‌انداز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه  افزود: بانگ وحدت‌بخش الله اکبر ساعت ۲۱ امشب به یاد روزها و شب‌های پیروزی انقلاب اسلامی در نقطه نقطه کرمانشاه طنین‌انداز می شود و مردم با حضور در پشت‌بام خانه‌ها، مقابل مغازه‌ها و در معابر و خیابان‌ها با سردادن شعار «الله‌اکبر» بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام و رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: نوای ملکوتی از رسانه ملی نیز به یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب؛ امام خمینی(ره) پخش می شود.

حجت الاسلام عبدی اظهار کرد:مردم مؤمن شهیدپرور و انقلابی استان کرمانشاه هم‌صدا با هم‌وطنانشان در سراسر ایران اسلامی به یاد تکبیرهای پیروزمندانه بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ بانگ الله‌اکبر را طنین‌انداز می‌کنند.

کد خبر 1749144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha