حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبیین جریان مردمی انقلاب اسلامی ایران است

ابراهیمیان با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم استان البرز در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبیین جریان مردمی انقلاب اسلامی ایران است چرا که مردمی بودن شاخصه اصلی این انقلاب است.

حجت الاسلام علیرضا ابرهیمیان در جریان برنامه ریزی و آذین بندی مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مردم استان البرز با حضور در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی بار دیگر برای حمایت از نظام انقلاب اسلامی به صحنه می آیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: انقلاب اسلامی ایران با شاخصه مردمی بودن به عنوانی یکی از انقلاب های مردمی جریان ساز تلقی می شود و امروز حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبیین جریان مردمی انقلاب اسلامی ایران است.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را بستر قابل توجه در عرصه جهاد تبیین خواند و بیان کرد: آنچه مسلم است انقلاب اسلامی توانسته است در روند جریان ۴۵ ساله خود دستاوردهای بی نظیری را احیاء و تبیین کند که این مهم اهمیت اساسی دارد.

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به ضرورت جایگاه انقلاب اسلامی ایران در بُعد مردمی توضیح داد: مهترین اصل اساسی نظام انقلاب اسلامی ایران، حمایت و حضور همه جانبه مردم است اینکه مردم به عنوان مهمترین رکن انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: شایستگی مردم ایران در عرصه های مختلف به ویژه در بحث دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیانگر میزان اهمیت جایگاه انقلاب اسلامی مردمی این کشور است.

گفتنی است، مردم شهر کرج در چهار مسیر تعیین شده فردا یکشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۹ صبح به میدانی می آیند و بار دیگر در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران نوای الله اکبر سر می دهند.

کد خبر 1749182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha