حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر همگان لازم است

ماموستا محمدی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی بر همگان لازم است.

ماموستا سیدمحمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت:یوم‌الله روزی است که دست قدرت خداوند ظاهر می شود، ظلم را سرنگون و نابود می کند و جلوی چشم انسان‌ها ابرقدرت‌ها را از بین می‌برد و ما شاهد چنین روزی بودیم.

امام جمعه شهرستان جوانرود افزود: راهپیمائی مردم نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی ترین پشتوانه و سرمایه کشور می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یکسو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد نمود.  

ماموستا محمدی تصریح کرد:۲۲ بهمن روز شکست همه‌جانبه دشمن خواهد بود، در طول ۴۵ سال گذشته مردم ایران با حضور آگاهانه و حماسی خود در راهپیمایی‌های بزرگداشت سالگرد انقلاب در روز ۲۲ بهمن همواره پایگاه مردمی انقلاب را تجلی بخشیده و سرزندگی و پویایی انقلاب را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

امام جمعه جوانرود اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال از حضور در تمامی راهپیمایی‌های گذشته و دیگر عرصه‌های مردمی انقلاب اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 1749252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha