حضور پرشور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های اراکی در جشن بزرگ انقلاب

جشن بزرگ انقلاب امروز ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی با حضور گسترده دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در اراک آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، جشن بزرگ انقلاب امروز  یکشنبه (۲۲ بهمن ماه) همزمان با سراسر کشور در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی با حضور گسترده مردم مومن، انقلابی و ولایت‌مدار سرزمین خورشید انقلاب برگزار شد.

مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار شهر اراک از کوچک، بزرگ و پیرو و جوان، امروز از ساعات اولیه با حضور در میدان شهدای این شهردر جشن بزرگ چهل و پنج سالگی انقلاب خود شرکت کرده و با این حضور گسترده ولایتمداری و عشق و اردات خود به انقلاب را نشان دادند.

حضور پرشور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های اراکی در جشن بزرگ انقلاب

در روز ۲۲ بهمن امسال، مردم آگاه و صبور شهر اراک به شکل خانوادگی، همراه با فرزندان دهه هشتادی و دهه نودی خود به خیابان‌ها  آمدند و سالگرد انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

مراسم جشن بزرگ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «جشن ملی، آینده روشن» در میدان شهدای برگزار شد، اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان و برنامه های فرهنگی هنری با حضور هنرمندان برجسته استان از دیگر برنامه های این جشن بود.

کد خبر 1749399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha