۲۲ بهمن، اوج غیرتمندی ایران برای رهایی از استکبار

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: یوم الله ارزشمند ۲۲ بهمن سند افتخار ملت ایران و اوج غیرتمندی آنها برای رهایی از استکبار جهانی است.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای ملت کشور داشت که یکی از این دستاوردها اتحاد و انسجام ملت ایران بوده که هم‌اکنون این اتحاد، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این ۴۵ سال به حربه‌های مختلف سعی کرده تا این ملت را از ادامه مسیر مأیوس و ناامید کند اما آنچه که نور امید را در دل این ملت زنده نگه داشته، بیگانه‌ستیزی و دوری از هرگونه وابستگی به نظام غرب و شرق بوده که امروز زمینه عزت و عظمت ایرانیان را در عرصه داخلی و خارجی فراهم کرده است.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: مردم ایران با ایمان به خدا، رهبری دینی و همبستگی خود توانستند به همگان ثابت کنند که در هر زمان و مکانی در مقابل استکبار خواهند ایستاد و حتی از مظلومان جهان نیز حمایت خواهند کرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: نظام مقدس و سربلند جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال عمر با برکت خود در رویارویی با انبوه توطئه‌های دشمنان، پوزه استکبار جهانی و سرسپرده‌های منطقه‌ای آن را به خاک مالیده و امروز با به اثبات رساندن حقانیت و حاکمیت دائمی خود، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند خود را جشن گرفته است.

حجت الاسلام معلم اضافه کرد: ما باید با انقلابی ماندن و ادامه راه شهیدان والامقام، کشور را بیش از پیش در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم و نیاز است در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف را دوچندان کنیم.

کد خبر 1749422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha