مشارکت حداکثری در انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب است

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات وتوطئه دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات برای خنثی کردن توطئه دشمن ضروری بوده و تکمیل کننده جشن انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، رضا مراد صحرایی، امروز(۲۲ بهمن)، با سخنرانی در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن در خرم آباد، با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: امروز فرصتی برای مرور کردن پیام انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه یک بعد استقلال مبارزه با استکبار است که در این زمینه توفیقات بی نظیری داشتیم، افزود: بعد دیگر استقلال در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و سیاسی است.

وی ادامه داد: در استقلال اقتصادی همین بس که در دوران انقلاب اسلامی  و در دهه ۵۰ که درآمد ایران از نفت سرشار بود و امروز به برکت انقلاب وابستگی ما به نفت به حدی پایین آمده که در بین کشورهای منطقه وابستگی ما به نفت به حداقل رسیده است.

صحرایی با بیان اینکه امروز کمتر از ۴۰ درصد از اقتصاد ما به نفت وابسته است، عنوان کرد: استقلال فرهنگی بعد دیگر این پیام است.

وی با بیان اینکه استقلال کشور در حوزه اقتصاد در جهان بی نظیر است، اظهارکرد: هرچند در این حوزه مشکلاتی داریم و این مشکلات دو بعد بیرونی و درونی دارد که بعد بیرونی روز به روز اثر آن کمتر می شود و بعد درونی نیز مربوط به سبک زندگی خودمان است که اصلاح خواهیم کرد.

دستاوردهای علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و نظامی از برکات انقلاب است

صحرایی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و خدمات این نظام به مردم در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد: امروز در حوزه زیرساخت، خطوط ریلی ایران در حال متحول کردن اقتصاد جهان هستند.

وی در ادامه یادآور شد: امروز ایران اسلامی صادر کننده نفت و گاز و برق بوده و در فولاد جزو ۱۰ کشور برتر جهان هستیم.

وزیر آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه نظالم جمهوری اسلامی ایران نه مظلوم هست نه ظالم، گفت: امروز ظالم جرات نمی کند به خاک ما نگاه بیندازد و مظلوم چشمش به دست ما و گفمتمان است.

وی یادآور شد: امروز در جهان چه اتفاق هایی در حال وقوع است و اسراییلی که در ۶ روز طومار کشورهای عرب را در هم می پیچید، امروز در مقابل با حماس که پیام امام راحل را دریافت کرده است، زمین گیر شده و گدایی صلح می کند.

پیام استقلال، آزادی به برکت انقلاب و خون شهدا جهانی شده است

صحرایی بیان کرد: این حاصل قدرت انقلاب اسلامی و شهدای ما است که حاصل خون پاکشان به پیام استقلال و آزادی در سراسر جهان تبدیل شده است و باید قدر انقلاب را بدانیم و در برابر توطئه های دشمن آگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در آستانه یک انقلاب دیگر از نوع سیاسی و اجتماعی هستیم، بیان کرد:  مشارکت در انتخابات از آن جهت اهمیت دارند که دشمنان تکلیف خودشان را با ما می فهمند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سیاست دشمن ایجاد ناامیدی است و می خواهند کاستی های ما را نشان دهند نه پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب را، ادامه داد: در هر کشوری دارای کاستی ها است، مشکلات همه جا هست و نباید فراموش کرد که شکل گیری دولت ها برای رفع مشکلات است.

وی با بیان اینکه اگر انتخابات مهم نبود دشمن این همه تلاش نمی کرد تا مشارکت مردم پایین باشد، خاطرنشان کرد: انتخابات تکمیل کننده جشن انقلاب آن هم برگزاری انتخابات شکوهمند با مشارکت حداکثری است.

صحرایی یادآور شد: ملت غیور ایران اسلامی به ویژه مردم ولایی استان لرستان در طول این سالها ثابت کردند که بر مبنای محدودیت ها تصمیم نگرفتند بلکه بر مبنای دستاوردها تصمیم گرفتند و با مشارکت حداکثری در انتخابات سالم سیلی محکمی به دشمن خواهد زد.

کد خبر 1749429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha