حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر معامله ناپذیر بودن ریشه های انقلاب است

رمضانی گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر معامله ناپذیر بودن ریشه های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   مرتضی رمضانی- فرماندار نکا امروز(۲۲ بهمن) در جمع راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن در نکا اظهار کرد: این انقلاب با گوشت و جان‌مردم عجین شده است و مردم ما لحظه ای از آرمان‌های انقلاب دست بر نمی دارند.

وی افزود: نظام ما و شعار ما در انقلاب استقلال،   آزادی و جمهوری اسلامی بود و استقلال به سادگی به دست نیامده و برای به دست آمدن آن خون‌های زیادی ریخته شده است و هنوز هم نهال انقلاب که امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است با خون جوانان این سرزمین آبیاری می‌شود.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر معامله ناپذیر بودن ریشه های انقلاب است


فرماندار نکا یادآور شد: برای این انقلاب خون های زیادی داده شد و همچنان استمرار دارد و همین امر موجب شد تا دشمنان یک جنگ نابرابر را به کشور تحمیل کنند.

رمضانی گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر معامله ناپذیر بودن ریشه های انقلاب است.
وی افزود: ملت ایران که آموخته است از همه تهدیدها برای خودش فرصت بسازد با ایستادگی در مقابل دنیا در سال‌های دفاع مقدس گنجینه‌های ارزشمندی را از آن دوران برای خود به ارمغان آورد و این ایستادگی ۸ سال دفاع مقدس را به فرصت تبدیل کرد و امروز شاهد آن هستیم که از نسل شهدای دفاع مقدس جوانان مدافع حرم روییده‌اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم همچنان در مسیر انقلاب به پیش می‌روند، افزود: امروز ملت با ایستادگی خود در مقابل دشمنان کاری کرده‌اند که دشمنان رویاهای پلید خود را برای این سرزمین به گور ببرند و نزدیک به ۴۵ سال است که تابوت استکبار جهانی، در راس آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی به دست این مردم ساخته شده است.

رمضانی در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن حماسه بزرگ انتخابات یادآور شد: باید حماسه‌ای شبیه به ۲۲ بهمن را در ۱۱ اسفند رقم بزنیم که این راهپیمایی مقدمه‌ای برای حماسه ۱۱ اسفند است و حضور در انتخابات در واقع مبارزه ای دیگر با اسرائیل و جنایت‌های آمریکاست.

کد خبر 1749443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha