اسلام، مردم و «امام و رهبری» سه عامل اصلی پیروزی انقلاب بود

حجت الاسلام رضایی گفت: اسلام، مردم و امام و رهبری سه عامل اصلی پیروزی و ادامه انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز (22 بهمن) در آیین پایانی جشن انقلاب در جمع راهپیمایان در مصلای بیت المقدس شهر اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای و امام شهدا گفت: امروز اولین روز از ماه مبارک شعبان است خدا را شاکریم که مهر و محبت اهل بیت (ع) را در دل ما قرار داد و ما نیز از سیره و منش آنان برای زندگی خود بهره می گیریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه دهه فجر امسال ما قرین شد با پایان ماه رجب و شروع ماه مبارک شعبان، افزود: این تقارن بسیار با ارزش و مبارک است چرا که این انقلاب به نام پیغمبر اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به اینکه امروز چهل و پنج سال از انقلاب ما گذشته است، افزود: باید خدا را شکر باشیم که این انقلاب امروز چهل و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفته و هیچ انقلابی تا کنون نتوانسته به این مرحله برسد که این به برکت خون پاک شهدا، ولایتمداری و ایمان ملت است.

اسلام، مردم و امام و رهبری سه عامل اصلی پیروزی انقلاب بود

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه سه عامل سبب پیروزی این انقلاب شد، گفت: نخسیتن عامل اسلام است که  امام و مردم و اقشار مختلف بخاطر اسلام و حفظ ارزش های اسلامی انقلاب کردند و پشت سر رهبرشان که فرمودند همه به داد اسلام برسید بپا خاستند و انقلابی ارزشمند را به پیروزی رساندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امام بخاطر عظمت انقلاب قیام کردند، این انقلاب ادامه دهنده، قیام امام حسین (ع) است چرا که امام حسین(ع) نیز برای صیانت از اسلام انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه عامل دوم که در استقرار و استمرار انقلاب موثر است، مردم هستند، ادامه داد: مردم اساس و پایه و صاحبان این انقلاب هستند هر کجا مردم بودنند و حضور داشتند پیروزی حاصل شد.

وی عامل سوم را وجود رهبر فرزانه و امام  امت دانست و خاطر نشان کرد:  عامل سوم انقلاب ما در کنار اسلام و مردم  امام است که اگر امام نبود این اسلام این عزت را پیدا نمی کرد.

هر جا که مردم حضور داشتند انقلاب و پیروزی حاصل شد

حجت الاسلام رضایی به توطئه های همیشگی دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از همان روزهای ابتدای انقلاب به شکل های مختلف در صدد خدشه دار کردن این انقلاب بوده اند ولی همواره با آگاهی و هوشیاری ملتی مومن، انقلابی و ولایتمدار نقشه های آنان نقش بر آب شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مسئولین دولتی امریکا در سی و نهمین سالگرد انقلاب ارزشمند ایران گفتند که ایرانی ها چهلمین سال انقلاب خود را نمی بینند، بیان کرد: کور شوند کسانی که نمی توانستند استقلال و آزادی و اقتدار این انقلاب را ببینند و امروز باید چشم خود را باز کنند که ما چهل و پنجمین سال انقلاب خود را با افتخار و عزت جشن گرفتیم.

وی به جنایات امریکا و اسرائیل غاصب و کودک کش در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: امید است به زودی شاهد اضمحلال امریکا و نابودی اسرائیل جنایتکار باشیم.

 الگوی انقلاب ما نهضت امام حسین(ع) است

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه الگوری انقلاب ما نهضت امام حسین(ع) است، ادامه داد: ملت ایران با تاسی از انقلاب و قیام امام حسین(ع) انقلاب کردند و به فضل الهی پیروز میدان شدند، وقتی الگوی انقلاب ما حسینی باشد پیروان آن نیز ادامه دهنده راه امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان هستند.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه ملت ایران نیز ادامه دهنده راه یاران امام حسین (ع) هستند، اظهار داشت:  الگوی مادران ما هم مادر وهب است که برای انقلاب و اسلام  فرزندان خود را فدا کردند و امروز نیز خود را مدیون انقلاب می دانند.

 تبیین دستاوردهای انقلاب امری ضروری است

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه توکل بر خدا عامل موفقیت است، گفت: هر مسئولی برخدا توکل کند و در مسیر ارزش های الهی حرکت کند موفق خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر مسئولی دل سپرده امریکا باشد موفق نخواهد شد، ادامه داد: ما در کشور مسئولینی داشتیم که دل سپرده امریکا و اروپا بودند و حتی به رئیس جمهور فعلی نیز سفارش کردند که برجام را ادامه دهد تا موفق شود ولی خود شما که در برجام قرار گرفتید چه موفقیتی داشتید؟ این تفکر در جامعه ما بر بعضی از مسئولین حاکم بود که منافع را ترجیح می دادند نه ارزش ها و موفق نبودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنانش به تلاش های دولت سیزدهم در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: انشاالله به زودی شاهد خبرهای خوب توسط دولت در مسائل اقتصادی و بر سر سفره مردم باشیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: با همتی که امروز  رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت دارند و با تلاش های شبانه روزی در حال تلاش هستند موفقیت های گسترده ای کسب خواهد شد. 

بیشتر مردم امیدوار به آینده این انقلاب و ارزش های ان باشند

کد خبر 1749446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha