اژه‌ای: پایداری انقلاب اسلامی ارمغان مقاومت و مشارکت ملت ایران است

رئیس قوه قضاییه در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان گفت: پایداری انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه، ارمغان مقاومت و مشارکت ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان با اشاره به دستاوردهای نظام و نقش انقلاب اسلامی در دنیا اظهارداشت: پایداری بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی برای بسیاری از کشور ها و صاحب نظران بین المللی قابل درک نیست و بسیاری اول انقلاب چنین پیش بینی نداشتند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تصور چنین انقلابی از همان اول تاکنون برای بسیاری از کشورها غیر پیش بینی بود، افزود: بسیاری از تحلیل ها همواره شکست انقلاب را در نظر داشتند اما پس از سال های زیاد همواره مسیر خود را طی کرده و در دنیا نیز تاثیر گذاشته است.

وی ادامه داد: در برخی از تحلیل های در خصوص انقلاب اسلامی، سیاست مداران این نظام را وابسته به غرب و برخی وابسته به شرق می دانستند امام تمام تحلیل های آنان اشتباه بود.

حجت الاسلام محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه اما همچنان محبوب مردم بوده و در صحنه های مختلف نظام مردم حضور داشته و از مملکت و ارزش های آن دفاع کرده اند.

اژه‌ای: پایداری انقلاب اسلامی ارمغان پایداری و مشارکت ملت ایران است

وی با اشاره به اینکه همه گروه های سنی در کنار همدیگر حامی نظام هستند، تصریح کرد: پایداری انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه، ارمغان پایداری و مشارکت ملت ایران است.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: این معضلات و نیازهای کشورمان مانع از دلگرمی مردم نشده و همواره امت اسلامی در صحنه های نظام حاضر شده اند.

وی به توطئه های متعدد دشمن در ۴۵ سال گذشته تاکنون اشاره کرد و اذعان داشت: آنان هیچ گاه کوتاه نیامده و همواره علیه کشورمان دسیسه ها و فتنه های متعددی را به راه انداخته اند اما پیروز میدان نبوده اند.

اژه‌ای: پایداری انقلاب اسلامی ارمغان پایداری و مشارکت ملت ایران است

رشد اقتصادی با مشارکت بخش مردمی و خصوصی

حجت الاسلام محسنی اژه ای در بخشی از سخنان خود به لزوم توجه به اقتصاد و معیشت مردم اشاره کرد و اذعان داشت: باید تمام قوا برای این موضوع مهم کار کنند که اقدامات آنان مشهود بوده و با پیگیری های بعدی وضعیت بهتر نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: رشد اقتصادی و افزیش تولید که منجر به اشتغال و درآمدزایی می شود نیازمند مشارکت بخش خصوصی و مردمی بوده و باید موانع پیش رو برداشته شود.

مقام ارشد قوه قضاییه مسئولان سه قوه را به رفع مشکلات اشتغال توصیه کرد و گفت: باید همه در کنار همدیگر برای این موضوع کار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی و امنیت جامعه تصریح کرد: اگر این دو مقوله دچار آسیب بشوند آنگاه سایر بخش ها نیز آسیب می بینند.

کد خبر 1749459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha