کردستانی‌ها حماسه آفریدند

مردم استان کردستان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ تمامی شهرهای استان کردستان تصویری از حماسه حضور بود، حماسه ای که کردها آفریدند و برای خلق آن نیز فقط به زنان و مردان اکتفا نکردند، از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان همه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ شرکت کردند و حماسه همدلی را رقم زدند.

اصناف و بازاریان، مسوولان، دانش آموزان، دانشجویان، کودکان، روحانیون همه و همه در این مراسم حضور داشتند و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان ایران اسلامی دادند.

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی شعار مردمی بود که سالهاست در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تکرار می کنند و تنها شعاری است که تکرارش باز هم برای همه مردم این دیار جدید و هر بار نیز محکم تر از سال قبل فریاد زده می شود.

کردستانی‌ها حماسه آفریدند

یادآوری روزهای خدایی برای مردم پیام قرآن کریم

حجت‌الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سنندج اظهار کرد: امروز توفیق حضور در اجتماع پرشور شما در سنندج پیدا کردم تا این جشن پیروزی را گرامی بداریم، قرآن کریم می‌فرماید از روزهای خدایی برای مردم یادآوری کنیم، روزهایی که خداوند بر ملت ایرن منت نهاد و انقلاب را به پیروزی رساند.

وی گفت: من از آن روزها یادآوری می‌کنم که مردم حضور پیدا می‌کردند و با مشت‌های گره کرده، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد می‌زدند اما باید سوال شود که چرا مردم ایران استقلال می‌خواستند قطعا چون کشور وابسته به بیگانگان بود و آنها شاه، نخست وزیر و نمایندگان مجلس را انتخاب می‌کردند و هر کس به بیگانگان نزدیک‌تر بود آن را به عنوان مسوول می‌دانستند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: مردم اعلام کردند ما نمی‌خواهیم وابسته باشیم بلکه می‌خواهیم مستقل و روی پای خود بایستیم و برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران به پا خواستند.

کردستانی‌ها حماسه آفریدند

وی عنوان کرد:  ما می‌خواستیم حاکمیت ما اسلامی باشد و قانونی که بر کشور حاکم است ارزش‌های دینی و اسلامی داشته باشد و این خواسته‌ها با پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

آقاجانپور یادآور شد: دشمنان جنگی را بر ما تحمیل کردند که مردم کشور ایران برای آن شهید داد تا این استقلال و اقتدار پایدار بماند و امروز مردم ما همچنان با اقتدار در برابر یاوه گویی های دشمنان ایران اسلامی ایستاده اند.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: نیروی مسلح ایران برای حفظ و استقلال و امنیت کشور و ناموس این مرز و بوم در اوج اقتدار است و ما برای اولین بار در تاریخ ایران هواپیمای جنگی و کشتی و ناو جنگی و موشک‌هایی تولید کرده‌ایم که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، اگر سران اسرائیل بخواهند غلطی بکنند ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

کردستانی‌ها حماسه آفریدند

کد خبر 1749477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha