پای صحبت مسئولین حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد

مدیران و مسئولین نیز همگام و همقدم با مردنم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند. در این گزارش صحبت‌هایی تنی چند از مسوولین کشوری و استانی را که در این مراسم باشکوه در مشهد شرکت کردند آورده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مردم غیور و انقلابی مشهد و خراسان رضوی باردیگر در یوم الله ۲۲ بهمن ثابت کردند که حامی و یاور نظام و انقلاب خود بوده و تا آخرین‌ نفس پای ارمان‌های خود خواهند بود.

مسوولین و مدیران نیز دوشادوش مردم در این حماسه پرشور شرکت کرده و نشان دادند که همیشه همراه و همگام با اقشار مختلف جامعه، اعم از پیر و جوان و دختر و پسر و کودک و نوجوان در آوردگاه های مختلف حاضر ونقش آفرین خواهند بود.

پای صحبت مسئولین حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد

تولیت آستان قدس: مسئولیت مسئولان در قبال حضور پرشور مردم سنگین‌تر شد

حجت الاسلام و المسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی گفت:امروز حقیقتا جمعیت باشکوهی به میدان آمدند و مردم بیش از گذشته فعال بودند.

وی افزود: چنین اجتماعاتی نشان می‌دهد مردم پای انقلاب و اصل نظام ایستاده‌اند و به ندای مقام معظم رهبری پاسخ مثبت داده‌اند.

تولیت استان قدس تصریح کرد: چنین حضور پرشوری وظیفه مسئولان را در قبال خدمت به مردم سنگین‌تر و پررنگ‌تر ساخته و همه را نسبت به این انقلاب مسئول می‌کند.

شهردار مشهد: حضور امروز مشهدی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن به حماسه‌سازی در انتخابات اسفند ماه متصل خواهد شد

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد مقدس گفت: آنچه که مسلم است و امروز شاهد آن هستیم، این است که حضور مردم نسبت به دوره‌های قبلی بیشتر و پرشورتر شده و جمعیت به صورت پیوسته در راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند. این نشان می‌دهد مردم پای انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و از تهدیدی نمی‌هراسند.

وی افزود: حضور مشهدی‌ها در این راهپیمایی همزمان با ملت ایران در سراسر کشور نشان می‌دهد که مردم ما همیشه حماسه‌ساز بوده‌اند و در ادامه هم همین مسیر ادامه پیدا می کند

پای صحبت مسئولین حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد


 فرمانده نیروی زمینی ارتش: عملیات بستن مرزهای شمال‌ شرق به‌خوبی در حال انجام است

امیرسرتیپ حیدری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد گفت: قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش به خوبی در حال انجام عملیات بستن مرز در این منطقه است و امیدواریم در زمان تعیین شده این کار به پایان برسد.

وی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، با تمام توان در مرزها مستقر هستیم و همه مرزهای کشور از بالاترین ضریب امنیتی برخوردار است و هیچ خطری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید نمی‌کند و نخواهد کرد.

سرتیپ یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش نیز با اشاره به پرواز بالگردها برای گلباران در جشن پیروزی انقلاب، بیان کرد: در نقاط مرزی بالگردها مستقر و در حال پایش مرزهای شرقی هستند.

فرماندارمشهد: راهپیمایی امروز نشان داد آرمان‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شده است

داوری، فرماندار مشهد نیز در حاشیه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز مردم با حضور حماسی خود نشان دادند که آرمان‌ها و اهداف مردم ۱۴۰۲ با سال ۱۳۵۷ هیچ تفاوتی ندارد، بلکه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شده‌اند.

وی ادامه داد: بخش اعظم این راهپیمایی را جوانان و نوجوانانی تشکیل داده‌اند که هیچ درکی از انقلاب ندارند، اما آمده‌اند تا با رهبر انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کنند.

پای صحبت مسئولین حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد

مدیر حوزه علمیه خراسان: حضور مردم بصیرانه بود

حجت‌الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور حداکثری مردم را در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن بصیرانه دانست و گفت: ملت ایران در شرایطی که دشمن تلاش می‌کند، یأس و ناامیدی را، به آنان القاء کند، با این حضور مقتدرانه نشان دادند که پای آرمان‌های نظام و انقلاب خواهند بود.

وی تصریح کرد: در این مراسم قشر جوان، به‌خصوص دهه هشتادی‌ها بیشتر به چشم می‌خورد، و به لطف خداوند این نسل جدید انقلاب، بیشتر از گذشته پای آرمان‌های نظام و انقلاب هستند، و امروز با شور و علاقه در این مراسم حاضر شدند و پیام خود را، به دشمنان نظام مخابره کردند.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی: اتباع و مهاجرین نیز دل درگروه انقلاب دارند

حسین شرافتی راد مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی نیز در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: مشارکت،حضور و همدلی مردم و اتباع و مهاجران خارجی در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از اعتقاد و علاقه آنان به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دارد.

وی افزود: این حضور، از پیوند مردم با نظام جمهوری اسلامی نشان دارد و مردم همچون سال‌های گذشته، با انگیزه و مصمم پای نظام و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

شرافتی راد که دوشادوش اتباع و مهاجران خارجی مقیم مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشت اضافه کرد: حضور مردم در تمامی ادوار گذشته، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است و سرنوشت خود را به دست خود ساخته‌اند.

پای صحبت مسئولین حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد

مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی: پایش سلامت و پوشش امدادی و ارایه خدمات هلال‌احمر خراسان رضوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

محسن ذاکریان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، در بازدید از پایگاه‌های امدادی فعال در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور پرشور مردم را نشانگر بصیرت و هوشیاری ملت ایران اسلامی دانست و افزود: حضور با شکوه مردم بار دیگر ایستادگی و مقاومت مردم را بر سر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی‌بر همگان نمایان ساخت.

وی با بیان اینکه این شکوه و عظمت باعث یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد، افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی‌گاه قدرت ملی با گام‌های استوار مردم است و این حضور معنادار تضمین بخش امنیت کشور خواهد بود.

پایان پیام/

کد خبر 1749523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha