انقلاب اسلامی در راستای کرامت انسانی بود

پوراسماعیلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای کرامت انسانی بود گفت: دشمن به دنبال تخریب باورها و ایجاد ناامیدی در جامعه است و ما برای اینکه چهره متحد و محکمی از خود نشان دهیم چاره ای جز با هم بودن و نمایش گذاشتن اقتدار در انتخابات ۱۴۰۲ نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، روح الله پوراسماعیلی_ کارشناس مسائل سیاسی در سخنرانی یوم الله ۲۲ بهمن سنگر ضمن قدردانی از حضور ملتی که با صلابت و مردانگی با تمام سختی ها و کاسای ها، ۴۵ سال پای نظام و آرمان هایش ایستادید، گفت: اگر عزت، هویت و قدرت تاثیر گذاری در دنیای امروز داریم همه از امامی است که این نهضت اسلامی را پایه گذاری کرد و ما را به این رشد و پایندگی رساند.  

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران دقیقا در زمانی، اتفاق افتاد که دو ابرقدرت شرق و غرب بر ما تسلط داشت، افزود: آنها به قدری بر ایران نفوذ داشتند که می گفتند حاکمیت ایران و تحولات منطقه در دست ما است و کسی نمی تواند کاری علیه ما انجام ندهد.  

 پوراسماعیلی دلیل اهمیت ایران برای دو ابرقدرت جهان را از آن روی دانست که شوری در صدد عبور از آب های خیلج فارس بود و آمریکا هم با ورود به حاکمیت ایران بعد از کودتای سال ۳۲، زمام امور را در دست گرفت و با رژیم شاهنشاهی خواست که مانع ورود شوری به آب های خلیج فارس شود.  

وی تصریح کرد: آمریکایی ها به شدت به دنبال حفظ موقعیت خود بودند چرا که بخاطر مصرف گرایی بالایی که داشتند وادار به وارد کردن نفت به کشور خود شدند و تسلط به ایران بخاطر حفظ بحث انرژی نفت بود و چاره ای جز تسلط بر حکام دست نشانده خود در منطقه نداشتند.  

پوراسماعیلی با بیان اینکه، شما مردم فجر آفرین، در انقلابی که در سال ۵۷ انجام دادید توانستید بنیان های کاخ آمریکا را به لرزه در آوردید که هرگز آمریکا تصورش را نمی کرد، ادامه داد: پیام انقلاب شما پیام ظلم ستیزی و برافراشته شدن پرچم توحید بود.  

وی اذعان کرد: نگرانی استکبار این بود که اگر پیام این انقلاب به دنیا می رسید دیگر نمی توانستند به کشورهای دیگر و ثروت های آنان سلطه داشته باشند اما دیدید که پیام ما از مرزهای ایران عبور کرد و امروز  برای کشورهای آزاده دنیا الگو است.  

پوراسماعیلی با تاکید بر اینکه شعار ما برگرفته از شعار «هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» عاشورا بود تصریح کرد: گرچه عده ای فکر می کنند که رشد و بالندگی در مسیر همراهی با ایالات متحده است اما می توان دید که نتیجه متحدان آمریکا در این سال ها چه شد و به کجا رسید؟. 

وی با تاکید بر اینکه ما باید به دنبال ارزش های الهی حرکت کنیم، به اینکه انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مردم ما از همه چیز خود بخصوص جان خود و عزیزانشان برای این انقلاب گذشتند ازین رو امیدواریم که مسئولین هم همپای این مردم برای بهبود وضعیت موجود حرکت کنند.

پوراسماعیلی اظهار کرد: برای مثال شایسته نیست در استانی که محصول برنج دارد، برنج وارداتی و قیمت های باورنکردنی وجود داشته باشد و رنج کشاورز نادیده گرفته شود.  

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی برای کرامت مردم بود و اگر امروز نه تنها نمایندگان و مسئولین نتوانستند مشکلی را حل نکردید بلکه به دلیل کم کاری های خود، استعفا هم ندادند.  

پوراسماعیلی بیان کرد: مردم ما تمام این رفتارها را می بینند و بسیار هوشمند هستند و اینکه با توجه به تمام کم کاری ها باز به صحنه آمدند چون در راستای اهداف الهی حرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر چه برای کرامت این مردم تلاش شود ارزشمند است.  

پوراسماعیلی در ادامه بیان کرد: چالش مهمی که در پیش رو داریم چالش امنیت است زیرا دشمن به دنبال تخریب باورها و ایجاد ناامیدی در جامعه ما است و ما برای اینکه چهره متحد و انسجام محکمی از خود نشان دهیم چاره ای جز با هم بودن و نمایش گذاشتن اقتدار در انتخابات ۱۴۰۲ نداریم.  
 
وی افزود: کسانی که دل در گرو این کشور دارند در انتخابات شرکت کنند.

گفتنی است، قرائت بیانیه پایان بخش مراسم امروز بود.

انقلاب اسلامی در راستای کرامت انسانی بود

انقلاب اسلامی در راستای کرامت انسانی بود

انقلاب اسلامی در راستای کرامت انسانی بود

انقلاب اسلامی در راستای کرامت انسانی بود

انقلاب اسلامی در راستای کرامت انسانی بود

کد خبر 1749532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha