حمله موشک‌های دریایی یمن به ناو آمریکایی «استار آیریس»

نیروهای مسلح یمن، یک ناو آمریکایی «استار آیریس» را در دریای سرخ هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، نیروهای مسلح یمن اعلام کردند که نیروهای دریایی این کشور ناو آمریکایی «استار آیریس» را در دریای سرخ با تعدادی موشک هدف قرار دادند.

یحیی سریع، سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش، ناو آمریکایی «استار آیریس» را در دریای سرخ با تعدادی موشک دریایی هدف قرار دادند و این اصابت دقیق و موفیت آمیز انجام شد.

در این بیانیه تاکید شد: این عملیات «پیروزی در برابر ظلم و ستم مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان است».

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن در پاسخ به وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود، به اجرای تصمیم برای جلوگیری از ناوبری یا ناوبری اسرائیل به سمت بنادر فلسطین اشغالی در بحرین سرخ و عربی ادامه می‌دهند تا تجاوز متوقف می شود و محاصره مردم فلسطین در نوار غزه برداشته شود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه برادرانمان در نوار غزه و همچنین در پاسخ به تداوم حمله آمریکایی‌ها و تجاوز انگلیس به کشور عزیزمان به یاری خداوند متعال در انجام عملیات‌های بیشتر تردید نخواهند کرد.

کد خبر 1749668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha