۵۲۲کیلومتر شبکه توزیع استان مرکزی در دولت سیزدهم ایجاد شد

 مدیر عامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: ۵۲۲کیلومتر شبکه توزیع برق این استان در دولت سیزدهم ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمود محمودی با اشاره به تلاش ها و خدمات دولت سیزدهم در بخش های مختلف گفت: دولت مردمی و خدمتگذار سیزدهم همواره در راستای ایجاد رفاه و آسایش مردم تلاش می کند و بحمدالله موفقیت های چشمگیری را نیز از ابتدا تا کنون داشته است. 

مدیر عامل توزیع برق استان مرکزی طول شبکه توزیع برق این استان در سال ۱۴۰۰ را ۲۰ هزار و ۶۳۴ کیلومتر دانست و ادامه داد: این رقم هم اکنون به ۲۱ هزار و ۱۵۶ کیلومتر افزایش یافته است.

این مقام مسئول توسعه مرکز پایش هوشمند، مدیریت موثر بار در شرایط عادی و پیک، مدیریت موثر ولتاژ استاندارد، سرعت عمل در بررسی نتیجه و بازخورد عملیات گروه‌های اجرایی را از دیگر اقدامات این شرکت در دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: به برکت انقلا تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان مرکزی برقدار هستند و ضریب نفوذ برق در مناطق شهری و روستایی ۱۰۰ درصد است و یک‌هزار و ۱۶۶ روستای این استان از نعمت برق برخوردارند.  

مدیر عامل توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: تعداد مشترکین برق در استان مرکزی از ۷۶۸هزار مشترک به ۸۱۰هزار مشترک رسیده است.  

این مقام مسئول، افزود: در دولت سیزدهم ۴۲هزارمشترک  تاکنون به مشترکین برق این استان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه تعدادپایه روشنایی معابر در سال ۱۴۰۰به میزان ۲۲هزار پایه بوده است، اظهار داشت: این تعداد هم اکنون با افزایش ۱۶ هزار پایه به ۲۳هزارو ۶۰۰پایه رسیده است.

محمودی گفت:تعداد کنتورهای هوشمند نصب شده در استان در آغاز دولت سیزدهم ۱۳هزار کنتور بوده است که بانصب ۵۶هزار کنتور هوشمند این رقم تاکنون به ۶۹هزار کنتور هوشمند رسیده است.

اجرای طرح بهارستان در ۷۰۰روستا، افزایش ۷۴۳مشترک کشاورزی و ۷۲۸مشترک صنعتی در دولت سیزدهم در استان مرکزی، نصب ۱۷۰دستگاه کلید فشار متوسط ونصب ۱۲۸۳پست هوایی و زمینی از دیگر اقدامات صورت گرفته توزیع برق استان مرکزی در  دولت سیزدهم بوده است.

کد خبر 1749689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha