جانبازان سرافراز به‌ عنوان شهدای زنده، چراغ راه همه هستند

عسگری بابیان اینکه جانبازان سرافراز به‌ عنوان شهدای زنده، چراغ راه همه هستند گفت: همه مردم و مسئولان به چنین مردان ولایتمدار و بصیری افتخار می‌کنند و خود را مدیون فداکاری‌های آنان می‌دانند.

اسماعیل عسگری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: جانبازان سرافراز به‌ عنوان شهدای زنده، چراغ راه همه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه مردم و مسئولان به چنین مردان ولایتمدار و بصیری افتخار می‌کنند و خود را مدیون فداکاری‌های آنان می‌دانند.

عسگری افزود: روز ۲۴ بهمن‌ماه مصادف با سوم شعبان ولادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ۲۵ بهمن‌ماه چهارم شعبان ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) علمدار کربلا اسوه پایداری، ولایت‌پذیری و روز جانباز را گرامی می‌داریم.

وی بابیان اینکه حضرت ابوالفضل عباس (ع) علمدار کربلا در سخت‌ترین شرایط با بصیرت، مولا و امام خود را تنها نگذاشت تا اینکه به مقام جانبازی و قرب الی الله نائل گشت گفت: جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس نیز با شناخت کامل به‌فرمان ولی زمان خویش لبیک گفته و از خاک و ناموس این ملت دفاع کردند لذا اجر این عزیزان کمتر از شهدا نیست و امروز به‌عنوان شهدای زنده چراغ راه همه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: بپاس قدر نهادن به مقام ارجمند جانبازان، این روز شکوهمند را به‌تمامی ایثارگران به‌ویژه جانبازان استان چهارمحال و بختیاری و خانواده‌های آن‌ها تبریک عرض می‌ کنیم و امیدوارم تجلیل واقعی این عزیزان در روز قیامت به دست جانباز دشت کربلا قمر بنی‌هاشم(ع) انجام شود.

وی تصریح کرد: دوام و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه ولایت‌ فقیه و تداوم راه ایثارگران و دانش‌آموختگان راستین مکتب انسان‌سازی به پیش می رود.

کد خبر 1749706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha