برخورد قاطع با تخلفات مشهود و مستند نمایندگان فعلی و داوطلبان انتخابات

مهاجر گفت: با تخلفات مشهود و مستند با قاطعیت برخورد شود حتی اگر از سوی نمایندگان فعلی و داوطلب انتخابات باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدعلی مهاجر در چهاردهمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: برگزاری موفق و بدون چالش همراه با مشارکت حداکثری هدف همه ما است که مستلزم همدلی، هماهنگی و تعامل همه دست‌اندرکاران دخیل در برگزاری انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان افزود: نباید تحت تاثیر حرف‌های حواشی و شایعات بی‌اساس و بدون سند قرار بگیریم باید بر اساس تکلیف و قانون و مستندات عمل کنیم مطمئنا در این ستاد اگر تحت تاثیر افکار عمومی و شایعات قرار بگیریم نمی‌توانیم قضاوت درست داشته باشیم.

وی ادامه داد: از فرماندارانی که در برخورد با نماینگان فعلی مجلس که داوطلب انتخاباتی هستند مراقبت لازم را دارند تا زمینه سوء استفاده و شایعات نباشد تشکر و قدردانی می‌کنیم.

مهاجر گفت: لازم است با تخلفات مشهود و مستند با قاطعیت برخورد شود حتی اگر از سوی نمایندگان فعلی و داوطلب انتخابات باشد، در ستاد انتخابات نیز در صورت محرز شدن تخلف همان‌گونه که استاندار تاکید داشته‌اند، برخورد خواهد شد.

وی افزود: باید به یکدیگر اعتماد و باور داشته باشیم و در پیشگیری و همچنین برخورد، مکمل یکدیگر باشیم و کنار هم قرار بگیریم تا ماموریت سخت و سنگین انتخابات را به خوبی پشت سر بگذاریم.

کد خبر 1749734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha