اولین همایش علمی هیئت و آئین‌های مذهبی برگزار می‌شود

اولین همایش علمی هیئت و آئین‌های مذهبی، ۲۶ بهمن‌ماه به همت مرکز تخصصی احیاء امر دانشگاه امام صادق(ع) و با همکاری اندیشکده هیئت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، به نقل از روابط عمومی سازمان هیئت و تشکل‌های دینی، اولین همایش علمی هیئت و آئین‌های مذهبی پنجشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه به همت مرکز تخصصی احیاء امر دانشگاه امام صادق (ع) و با همکاری اندیشکده هیئت سازمان هیئت و تشکل‌های دینی با ارائه مقالات در پنل‌های تخصصی و تقدیر از مقالات برگزیده در تالار آیت الله مهدوی کنی دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم میهمانان ویژه‌ای همچون حجت‌الاسلام حسین انصاریان، مفسر قرآن کریم، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی، ئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، اصغر افتخاری، سرپرست دانشگاه امام صادق (ع)، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی و محمدرضا طاهری، مداح اهل بیت (ع) حضور خواهند داشت.

این مراسم از ساعت ۸ تا ۱۶ روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و بناست در نوبت صبح شش پنل تخصصی نیز با موضوعات تعزیه و آئین مذهبی از سوی رجبی دوانی، هیئت، جامعه و سیاست ازسوی حجت‌الاسلام حامد کاشانی، هیوت و ادوار تاریخ از سوی محمدرضا سنگری، مقتل‌نگاری و مقتل‌خوانی ازسوی میثم مطیعی، ادبیات آئینی و شعر از سوی رستم‌پور و ساختار، گونه‌ها و آسیب شناسی از سوی طاووسی مسرور برگزار شود.

پایان‌بخش این برنامه نیز مدیحه‌خوانی حسین طاهری به مناسبت ولادت باسعادت امام زین‌العابدین (ع) است.

دانشگاه امام صادق (ع) در بزرگراه چمران، پل مدیریت واقع است. افراد علاقه‌مند برای شرکت در این مراسم باید از طریق این لینک https://survey.porsline.ir/s/ww۴ti۶۱ ثبت‌نام کنند.

کد خبر 1749803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha