نشست های روشنگری با محوریت جهاد تبیین در مسجد المهدی(عج) گیلانغرب برگزار شد

نشست های روشنگری با محوریت جهاد تبیین حول موضوع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد المهدی(عج) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، مسجد، پایگاهی است که از دیرباز با روشنگری در برهه‌های حساس توانسته اذهان عمومی را در برابر دروغ و نیرنگ و فریب دشمن آگاه سازد.

کار دشمن تحریف است و جهاد تبیین و روشنگری، اقدامی در برابر این هجوم تحریفی دشمن و شکست آن است لذا مسجد به منزله پایگاهی برای جهاد تبیین و روشنگری در برهه‌های حساس و فتنه‌های بیدار، می‌تواند با آموزش نسل جوان و نوجوان و جذب آنها با فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی علاوه بر کارکرد تربیت نسلی، جهاد تبیین را پیش از وقوع جنگ دروغ، فریب و تحریف دشمن آغاز کند.

نشست های روشنگری با محوریت جهاد تبیین در مسجد المهدی(عج) گیلانغرب برگزار شد

براساس این گزارش همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با همت کانون فرهنگی هنری کوثر، پایگاه مقاومت بسیج و اهالی روستا در گیلانغرب نشست های روشنگری با محوریت جهاد تبیین حول موضوع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتخابات مجلس شورای اسلامی در مسجد المهدی(عج) برگزار شد.

همچنین  برنامه های مختلفی بمناسبت ایام الله دهه فجر با حضور جوانان همچون مسابقات ورزشی فوتبال و والیبال در دو رده سنی(نوجوانان و جوانان) و (بزرگسالان)، برگزاری جشن و شادی، برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی، برگزاری کلاس های قرآن، آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه های این کانون است.

نشست های روشنگری با محوریت جهاد تبیین در مسجد المهدی(عج) گیلانغرب برگزار شد

کد خبر 1749876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha