پاسداران برای حفظ حریم اسلام فدا شدند

محسن نسب امیری با بیان اینکه بسیاری از پاسداران در دفاع از ارزش ها فدا شدند تا حریم اسلام بماند، ابراز کرد: بسیاری از انسان های وارسته مال و جان خود را فدا کردند تا مردم در مسیر اسلام بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، محسن نسب امیری در جشن میلاد امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: شهید سلیمانی در دفاع و پاسداری از حریم اسلام، اهل بیت (ع) و حریم انقلاب اسلامی عمر خود را سپری کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت افزود: مجلس به پاس رشادت های پاسداران و جانبازان که در مسیر دفاع از حق و ارزش های اسلام جان شان و بخشی از بدن شان را اهدا کردند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از پاسداران در دفاع از ارزش ها فدا شدند تا حریم اسلام بماند، ابراز کرد: بسیاری از انسان های وارسته مال و جان خود را فدا کردند تا مردم در مسیر اسلام بمانند.

نسب امیری خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) جان،   فرزندان و آرامش خود را فدای اسلام کرد تا ما امروز با تاسی از سیره آن حضرت بتوانیم در مقابل دنیای کفر با اقتدار بایستیم.

گفتنی است؛ این جشن به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و جانباز به صورت مشترک با همکاری بنیاد شهید، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، هیئت رزمندگان و شهرداری برگزار شد.

کد خبر 1749905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha