«پنجشنبه‌های مهرورزی» با توزیع گوشت نذری میان فقرا در کانون امام رضا(ع) گراش به اجرا در آمد

مقتدری گفت: در چهار مرحله اجرای طرح «پنجشنبه های مهرورزی» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان گراش بسته های گوشت میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

علی اکبر مقتدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس با اشاره به اجرای چهار مرحله از طرح «پنجشنبه های مهرورزی» در کانون امام رضا(ع) گراش، گفت: در ادامه برنامه های خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان گراش، و در مرحله دوازدهم تعداد ۱۹ بسته گوشت مرغ میان خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گراش افزود: برای تهیه این تعداد بسته ها، افزون بر ۵ میلیون تومان هزینه شد که این مبلغ به همت بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران تامین شده است.

مقتدری به مرحله سیزدهم طرح «پنجشنبه های مهرورزی» نیز اشاره کرد و گفت: این مرحله از طرح نیز با توزیع ۸ بسته مواد غذایی بین خانواده های نیازمند انجام شد.

وی بیان کرد: در مرحله چهاردهم نیز تعویض شیرآلات منزل سرپرست خانوار نیازمند با هزینه ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و مرحله پانزدهم نیز با توزیع مرغ گرم بین ۸ خانواده نیازمند با هزینه یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان به اجرا در آمده است.

مقتدری با اشاره به اینکه این طرح به منظور حمایت از خانواده ها و اقشار محروم جامعه به همت بچه مسجدی های کانون امام رضا(ع) اجرا می شود، گفت: بسته های گوشت در این برنامه، توسط بچه های مسجد میان خانواده های کم برخوردار شهرستان گراش توزیع شده است.

کد خبر 1749940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha