ایثار و فداکاری جانبازان در طول تاریخ ماندگار است

ملک زاده با تجلیل از رشادت ها و فداکاری های جانبازان، گفت: ایثار و فداکاری جانبازان سرافراز در طول تاریخ ماندگار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سردار یوسف ملک زاده امروز چهارشنبه(۲۵ بهمن) در مراسم گرامیداشت روز جانباز که با حضور تعدادی از جانبازان سرافراز انتظامی در ستاد انتظامی استان فارس برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، اظهار داشت: رشادت ها و مجاهدت های بی دریغ جانبازان ایران اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و دیدار با شما جانبازان عزیز و سرافراز به انسان برای خدمت بیشتر و بهتر روحیه می دهد.

وی افزود: جانبازان با تاسی از بزرگ جانباز کربلا حضرت عباس(ع) از دین اسلام دفاع و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.

سردار ملک زاده با بیان اینکه امروز مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی قرار دارد، گفت: در این مسیر همچنان باب شهادت و ایثار و فداکاری برای کارکنان انتظامی باز است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه ها و دسیسه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،گفت: مردم ولایت مدار و هوشیار ایران اسلامی با حضور گسترده و پررنگ خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، جواب یاوه گویی های دشمنان را به خوبی دادند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که با وجود همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان،‌کشور ما از امنیت مطلوبی برخوردار است و این موضوع ثمره رشادت های شما دلاورمردان است.

سردار ملک زاده گفت: همه باید پاسدارخون پاک شهدا و حافظ جانبازان سرافراز باشیم و صبر و استقامت خانواده های این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

در پایان این دیدار صمیمی، سردار"ملک زاده" جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ضمن شنیدن دغدغه ها و مشکلات جانبازان، دستورات لازم جهت رفع آنها را صادر و با اهدا لوح تقدیر از رشادت ها و فداکاری های این عزیزان تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

کد خبر 1750041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha