نامزدهای انتخابات از تخریب همدیگر اجتناب کنند

ماموستا حسینی گفت: نامزدهای انتخابات باید از نشر اکاذیب و توهین و تهمت به یکدیگر اجتناب کنند و در فضایی سالم به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: یاد خدا آرامش قلب‌هاست و باید با تلاوت قرآن و ذکر و یاد خداوند دل‌هایمان را صیقل ببخشیم.

وی افزود: شکرگزاری نعمات خداوند موجب برکت می‌شود بنابراین باید همواره قدردان نعمات بی‌شمار پروردگار باشیم.
ماموستا حسینی عنوان کرد: کسب روزی حلال موجب خوشنودی خداوند خواهد شد و باید با انجام کار خیر و حلال برای آخرت توشه‌اندوزی کنیم.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه اعلام کرد: شرکت در انتخابات به ارتقای امنیت کشور کمک می‌کند و موجب یاس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

ماموستا حسینی خواستار مشارکت همه افراد واجد شرایط رأی در انتخابات شد و گفت: باید همه ما در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و برای تقویت وطن و امنیت کشور تلاش کنیم.

امام جمعه موقت سنندج اجتناب نامزدهای انتخابات از نشر اکاذیب و توهین و تهمت به یکدیگر را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: باید در فضایی سالم به رقابت بپردازیم.
 

کد خبر 1750248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha