مردم با وجود قصور مسئولان و وجود مشکلات هنوز پشتیبان نظام هستند

امام جمعه موقت مشهد گفت: مردم با وجود همه مشکلات معیشتی و قصور برخی مسئولان هنوز هم پشتیبان انقلاب و نظام هستند و این را در ۲۲ بهمن نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز مشهد مقدس که با حضور خیل عظیم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) و سایر صحن های حرم مطهر امام رضا علیه السلام برگزار شد گفت: مردم همچنین با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی و حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب نشان دادند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال از همه سال ها باشکوه تر بود افزود: این موضوع نشانگر رشد سیاسی، بصیرت و آگاهی این ملت است و به دشمنان فهماند که اتحاد ملت از هم گسستنی نیست.

امام جمعه موقت مشهد مقدس گفت: ملت ما نشان داده که در دفاع از اسلام حاضر است مانند حضرت سیدالشهدا علیه السلام همه چیز خود را تقدیم کند.

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه ادامه داد: دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است، در حالیکه مردم پشتوانه این نظام هستند.

خطیب نماز جمعه مشهد گفت: امروز شعله های آتش خشم انقلاب یکی پس از دیگری در کشورهای دنیا و از جمله کشورهای لبنان، سوریه، فلسطین و یمن علیه استکبار در حال روشن شدن است و به جان دشمن افتاده است.

پایان پیام/

کد خبر 1750258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha