اعزام ۴۵ نفر از اعضای هلال احمر خراسان شمالی به اردوی راهیان نور

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: ۴۵ نفر از اعضای برادران جوان شاخه های دانشجویی و طلاب در بخش برادران به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد از جوانان روز گذشته راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند که تا پنج روز در اردوی راهیان نور شرکت خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: همه اعضای کانون های دانشجویی، جوانان، روستایی و طلاب از شرایط یکسان برای نام نویسی در اردوهای راهیان نور برخوردار هستند، اولویت نام نویسی در اردوهای راهیان نور امسال با اعضایی است که در سال های گذشته در اردوهای راهیان نور شرکت نکرده اند.

 محبان عنوان کرد: این اردوها در راستای ارتقای روحیه داوطلبی و آشنایی هر چه بیشتر جوانان هلال احمر با فرهنگ ایثار و شهادت انجام می شود، امید است بتوان با توسعه فرهنگ ایثار و فداکاری بین جوانان عضو هلال احمر، همواره رشادت های داوطلبان هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه اردوی راهیان یادآور تاریخ حماسه ساز ملی ایران است بیان کرد: راهیان نور می تواند نظام ارزشی و ماندگار سال های دفاع مقدس را به خوبی معرفی کند و الگوی جوان انقلابی که حماسه اسز آینده این کشور هستند باشد.

محبان اضافه کرد: دانشجویان در بازدید از مناطق عملیاتی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

وی حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را بسیار ارزشمند و تأثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد: زائران مناطق جنگی، پس از بازگشت از این سفر به عنوان سفیران فرهنگی لایق و شایسته بتوانند گوشه‌ای از عظمت این مناطق را روایت گری کنند.

کد خبر 1750495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha