مردم ۱۳استان در مسابقه کتابخوانی «لبخند یک معجزه»  شرکت کردند

هراسانی از مشارکت هزار و ۱۸۰ نفر در این مسابقه خبر داد و گفت:  ۱۸۰نفر بدون غلط به سولات پاسخ دادند که به قید قرعه به ۲۰نفر اهدای جوایز خواهیم داشت.

حمیدرضا هراسانی-رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، بااشاره به فعالیت این سازمان برای انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت رشته‌های مختلف هنری و ادبی اظهار کرد: ۶۰۰۰هنرمند بسیجی در ۱۰رشته ذیل سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا ساماندهی شده اند.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با مشارکت دستگاه های فرهنگی استان مازندران از کتاب «لبخند یک معجزه» خبر داد و افزود: این کتاب شامل مجموعه خاطرات رزمندگان مازندرانی از لشکر ۲۵کربلا حاضر در عملیات والفجر هشت (فتح فاو) است که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به زیور چاپ آراسته شد.

هراسانی با بیان اینکه دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، دانشجویان مخاطبین خاص این مسابقه کتابخوانی بودند، یادآورشد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد بوده است.

وی از مشارکت هزار و ۱۸۰ نفر در این مسابقه خبر داد و گفت:  ۴۵۰نفر از سیزده استان دیگر کشور در بین این شرکت کنندگان قرار دارند.

هراسانی ادامه داد: ۱۸۰نفر بدون غلط به سولات پاسخ دادند که به قید قرعه به ۲۰نفر اهدای جوایز خواهیم داشت.

وی خاطرنشان شد: آئین اختتامیه به همراه معرفی برترین ها همزمان با اختتامیه جشنواره سکانس حماسه برگزار می شود.

کد خبر 1750534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha