استقبال غیرمنتظره رسانه‌ها از نمایشگاه رسانه‌های ایران

اسماعیلی با اشاره به استقبال غیرمنتظره رسانه ها از نمایشگاه، گفت: ۴۵۰ رسانه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، دکتر محمدمهدی اسماعیلی، امروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن‌ماه) در آیین آغاز به کار بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مصلای امام (ره) اظهار کرد: ۴۵۰ رسانه در این نمایشگاه حاضر شده اند و این برای من و همکارانم افتخار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از همه مهمانان از جبهه مقاومت، حماس، جهاد اسلامی و سایر دوستان و اصحاب رسانه به عنوان صاحبان اصلی این نمایشگاه، افزود: بابت مشکلات عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر رسانه ها برای حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه ملی، خاطرنشان کرد: استقبال بیش از اندازه مایه مباهات من و همکارانم در وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اسماعیلی با اشاره به رونمایی از دومین حلد کتاب دانشنامه  مطبوعات ایران، گفت: آماده حمایت از این کتاب هستیم و سایر مجلدات آن نیز در آینده منتشر خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همیاری و همکاری هم، چهره ایران را با عظمت، و افتخارات گذشته مردم این کشور را به‌درستی به ثبت رسانده و آینده درخشان و روشنی را ترسیم کنیم.

اسماعیلی در ادامه از غرفه رسانه های حامی غزه با عنوان «بشارت صبح» بازدید و دیدار با اهالی رسانه دیگر غرفه ها را به روزهای آینده موکول کرد.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از ۲۹ بهمن تا ۲ اسفند پذیرای علاقه مندان در مصلای امام خمینی (ره) است.

کد خبر 1750568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha