مدرسه‌ای که حافظان کارآفرین قرآن تربیت می‌کند

امیری‌فر برگزاری جشنواره‌ها و محافل قرآنی را از فعالیت‌های موسسه و مدرسه قرآنی محمد رسول‌الله(ص)، برشمرد و گفت: علاوه بر این نیز کارگاه آموزش هنرهای دستی را راه اندازی کردیم تا در کنار آموزش قرآن کریم با آموزش این هنرهای دستی برای دانش آموزان و متربیان کارآفرینی کنیم.

زهرا امیری فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت، گفت: در غرفه ای که به موسسه قرآنی محمد رسول الله (ص) اختصاص داده شده، آثار هنری دانش آموزان با موضوع قرآن و عفاف و حجاب در معرض دید عموم قرار داده شده است.

مدیر موسسه قرآنی محمد رسول الله (ص) جیرفت بیان کرد: هدف ما آشنایی دانش آموزان و مردم با فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی متربیان این موسسه است.

وی یادآور شد: موسسه قرآنی محمد رسول الله (ص) در سال ۱۳۷۹ در شهر جیرفت راه اندازی شد و بلافاصله فعالیت های قرآنی خود را آغاز کرد.

امیری فر افزود: از بدو تاسیس موسسه تا به امروز دوره های آموزشی تربیت نیروی متخصص قرآنی در زمینه قرائت، حفظ، تفسیر و تدبر در قرآن کریم و همچنین دوره های آموزش اذان، مداحی، قرائت حفظ ترتیبی و موضوعی ویژه تمام سنین خواهر و برادر را برگزار کرده ایم.

مدیر موسسه قرآنی محمد رسول الله (ص) جیرفت ابراز کرد: با توجه به استقبال بسیار خوب مردم از برنامه های موسسه قرآنی محمد رسول الله (ص)، دبستان دخترانه ویژه حفظ قرآن کریم را در سال ۱۳۹۵ راه اندازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی دبستان قرآنی محمد رسول الله (ص) این است که تا دانش آموزان در کنار آموزش دروس مقطع ابتدایی، بتوانند قرآن کریم را هم حفظ کنند.

امیری فر برگزاری جشنواره ها و محافل قرآنی را از سایر فعالیت های موسسه و مدرسه قرآنی محمد رسول الله (ص)، برشمرد و عنوان کرد: علاوه بر این نیز کارگاه آموزش هنرهای دستی را راه اندازی کردیم تا در کنار آموزش قرآن کریم با آموزش این هنرهای دستی برای دانش آموزان و متربیان کارآفرینی کنیم.

مدیر موسسه قرآنی محمد رسول الله (ص) جیرفت تصریح کرد: راه اندازی این کارگاه تولیدی به نوعی زمینه اشتغال این قرآن آموزان را فراهم کرده است و صنایع دستی تولیدی آنها به صورت نمایشگاهی هر چند وقت یکبار در ایام خاص به فروش می رسند.

وی ابراز کرد: صنایع دستی این کارگاه تولیدی، هدایای مناسبی هستند تا به بهانه های مختلف آنها را به دیگران هدیه دهیم.

امیری فر یادآور شد: موسسه قرآنی محمد رسول الله (ص) زیر نظر دارالقرآن کریم فعالیت دارد و در پایان دوره های آموزشی، گواهینامه معتبر به قرآن آموزان اعطا می شود.

کد خبر 1750643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha