بچه مسجدی‌های فارس به استقبال جشن‌های نیمه شعبان می‌روند

حجت الاسلام امیدی از برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به منظور بزرگداشت نیمه شعبان و میلاد با سعادت امام مهدی(ع) در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج)، گفت: با محوریت بچه های مسجد، برنامه های پرباری در ایام فرخنده میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به برگزاری طرح «سه شنبه های مهدوی» افزود: این برنامه به همت بچه های مسجد در برخی از کانون های استان فارس برگزار می شود.

وی برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان را از جمله برنامه های این ایام فرخنده عنوان کرد و اظهار داشت: مراسم احیای نیمه شعبان با حضور اهالی مسجد برگزار و مسجدی ها با گردهمایی در خانه های خدا ساعتی از وقت خود را به راز و نیاز با معبود می پردازند.

برگزاری مراسم دعای ندبه برنامه دیگری بود که حجت الاسلام امیدی آن را یادآوری کرد و گفت: این مراسم صبح روز جمعه با سخنرانی کارشناسان دینی و قرائت دعای ندبه توسط ذاکران اهل بیت(ع) در مساجد سراسر استان فارس برگزار می شود.

وی به دیگر برنامه های بزرگداشت نیمه شعبان در مساجد فارس اشاره کرد و گفت: اهالی مسجد در این ایام فرخنده طرح ختم صلوات را به نیت سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت امام مهدی(عج) برگزار می کنند.

برگزاری جشن عیـد ولادت حضرت حجت(عج)، طرح گفتمان های مهدوی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی به منظور ترویج فرهنگ مهدویت ویژه اعضای کانون های مساجد، توزیع بسته های معیشتی و برپایی موکب ها و ایستگاه های صلواتی پذیرایی دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در ایام فرخنده نیمه شعبان است که حجت الاسلام امیدی به آن اشاره کرد.

کد خبر 1750657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha