ویژه برنامه مدافعان حرم در بشرویه برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: ویژه برنامه فرهنگی مدافعان حرم با موضوع انتخابات با حضور بیش از ۵۰ نفر از نوجوانان در بشرویه برگزار شد.

عباس خاکشور-مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امامت پرداختن به موضوع انتخابات و اهمیت شرکت در آن و تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی برای نسل جدید است.

وی ادامه داد: در این راستا کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه اقدام به برگزاری ویژه برنامه فرهنگی مدافعان حرم با موضوع انتخابات در محل مسجد امیرالمومنین(ع) این شهرستان کرده است.

خاکشور در ادامه بیان کرد: در این ویژه برنامه فرهنگی بیش از ۵۰ نفر از جوانان و نوجوانان حضور داشتند و اجرای رای گیری نمادین و نوشتن جمله در خصوص انگیزه خود برای حضور در انتخابات از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه افزود: در پایان این ویژه برنامه فرهنگی به سه نفر از برادران و سه نفر از خواهران جوایزی به قید قرعه اهدا شد و تمامی نونهالان حاضر در این برنامه نیز هدیه دریافت کردند.

وی به برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: در این نشست که ویژه جوانان و رای اولی ها بود به بحث اهمیت شرکت در انتخابات و تاثیر آن بر آینده و سرنوشت ملت با حضور یکی از کارشناسان سیاسی پرداخته شد.

کد خبر 1750683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha