محورهای کلی برنامه های بزرگداشت ۱۸ اسفند در کرمان اعلام شد

نشست برنامه ریزی مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجددر کرمان برگزار و جمع بندی اولیه برنامه ها انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ نشست برنامه ریزی مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، دوشنبه(۳۰ بهمن) در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

علی مهدی خانی، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از برگزاری مراسم استانی این مناسبت در رفسنجان خبر داد و افزود: همزمان ساختمان خیّرساز مسجد حاج آقا علی و کانون فرهنگی هنری شهدا در رفسنجان افتتاح می شود.

وی به معرفی یک مدیرمسجد محور با تجلیل از یکی از مدیران شرکت های بزرگ استان به عنوان پشتیبان فعالیت های مسجدی هم اشاره و بیان کرد: تجدید میثاق با شهدا، خداقوت به مدیران کانون های فعال، دیدار با مدیران استانی، سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه ۱۸ اسفند نیز در برنامه است.

مهدی خانی با اشاره به ضرورت بیان دستاوردهای یک ساله کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان اظهار کرد: این موارد از طریق نشست خبری با رسانه های اطلاع رسانی می شود.

مکاتبه با شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان جهت هماهنگی با ائمه جمعه جهت پرداختن به مباحث مرتبط با کانون های فرهنگی هنری مساجد در خطبه های نمازجمعه ۱۸ اسفند از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر 1750707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha