برنامه‌های نیمه شعبان فرصتی برای ایجاد نشاط معنوی بین جوانان است

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه برنامه های نیمه شعبان فرصتی برای ایجاد نشاط معنوی بین جوانان است، گفت: از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز در دیدار با دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص اجرای برنامه های متنوع در ایام نیمه شعبان اظهارداشت: شب نیمه شعبان از چنان اهمیتی برخوردار است که هم‌ردیف و هم‌پای شب‌های قدر قرار دارد.  

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان افزود: از این موقعیت می‌توان چون شب‌های قدر ماه مبارک رمضان برای کسب خیرات و برکات معنوی بهره برد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، اعیاد شعبانیه بویژه عید نیمه شعبان بهترین فرصت برای ایجاد فضای نشاط آور معنوی در میان جوانان است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان تاکید کرد: شناخت امام زمان(عج) از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است و از ظرفیت اجرای این برنامه ها باید در جهت تبیین و ترویج فرهنگ مهدویت استفاده شود.

حجت الاسلام چراغی تصریح کرد: این جشن‌ها و اعیاد باید در استان لرستان پر رنگ شود و مبنای برگزاری این مراسم‌ها توسط مردم، تشکل‌های دینی، هیات‌های مذهبی و اصناف باشد.

کد خبر 1750739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha