نظم و انضباط در مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران ستودنی است

شرکت کننده پاکستانی در چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران با ابراز خرسندی از شرکت در این مسابقات گفت: مسابقات قرآن جمهوری اسلامی به نسبت مسابقات دیگر کشورها از نظم و انضباط بیشتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از ۲۶ بهمن ماه افتتاح شده و تا دوم اسفند ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در بخش بزرگسالان و دانش آموزی برگزار می شود.

یکی از شرکت کنندگان این دوره مسابقات در بخش دانش آموزی «محمدابوبکر»، شرکت کننده کشور پاکستان است که برای اولین باراست در این دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده است.

«محمد ابوبکر»، در گفتگو با خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان اظهار کرد: بنده تجربه شرکت در مسابقات قرآنی شش کشور را داشته ام، اما اولین بار است که در مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران حضور می یابم و با تجربه ای که کسب کرده ام، مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران نسبت به دیگر کشورها از انضباط بیشتری در برنامه ها برخوردار است.

نظم و انضباط در مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران ستونی است

این شرکت کننده پاکستانی در مسابقات بین المللی قرآن کریم بیان کرد: رفتار شایسته و همراه با احترام مسئولان جمهوری اسلامی با شرکت کنندگان در مسابقات قرآن جای قدردانی دارد،  از طرفی اساتید و داورانی که داوری مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران را برعهده دارند، از داوران برجسته ای هستند و این برای من افتخار است که در این دوره مسابقات شرکت کرده ام.

محمدابوبکر با اشاره به شعار این دوره مسابقات با عنوان« یک کتاب،یک امت، کتاب مقاومت» خاطر نشان کرد: خداوند متعال قرآن کریم را به عنوان کتاب هدایت برای بشریت فرستاده است، قرآن کریم کتاب مشترک میان مسلمانان است، اگر مسلمانان با قرآن کریم انس بگیرند، وحدت میان امت اسلام شکل می گیرد.

کد خبر 1750753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha