وزارت فرهنگ در بازگشت به مسجد بر ظرفیت رسانه‌ای مثل شبستان تکیه دارد

مهدی‌پور با بیان اینکه تلاش ما تحقق نهضت بازگشت به مسجد با همکاری رسانه‌ای همچون خبرگزاری شبستان است، گفت: رسانه‌های نقشی بی‌بدیل در ارتقای دانش عمومی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، امروز (دوشنبه ۳۰ بهمن ماه) و در دومین روز از آغاز به کار بیست و چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های ایران، فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از این رویداد رسانه ای بازدید به عمل آورد.

فرشاد مهدی پور، در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور در غرفه خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: در رابطه با انتخابات به نظر می‌رسد بخش مهمی از بار مسوولیت برای افزایش میزان مشارکت بر دوش اهالی رسانه است و همین حضور فعال در نمایشگاه بخشی از این تلاش و احساس وظیفه است که در بین اهالی رسانه آن را شاهد هستیم.

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز امیدواری نسبت به شکل‌گیری گفت‌وگوهای گسترده در این عرصه افزود: امیدوارم گفت‌وگوهایی که در این حوزه شکل می‌گیرد منجر به ارتقای دانش عمومی و مشارکت هرچه بیشتر در انتخابات شود. 

وی دربخش دیگری از مباحث خود در مورد شعار نهضت بازگشت به مسجد و برنامه‌های معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد در این باره بیان کرد: به طور کلی تلاش ما این است که در حوزه مسجد و نیز سایر اولویت‌ها از جمله جوانی جمعیت، آسیب‌های اجتماعی و فهرست بلندبالایی که از تکالیف بر عهده ما و دولت است ریل هدایت‌ها در راستای تحقق این شعار باشد، اما برخی موضوعات نیازمند تعریف است. 

مهدی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: اینکه حمایت از مسجد و مسجدمحوری به این معنا باشد که در مورد آن صحبت یا تولید محتوا شود یا پویش و رویدادهایی شکل بگیرد در یک بخش بر عهده رسانه‌ای چون خبرگزاری شبستان و کانون‌های مساجد است و ما نیز تلاش می‌کنیم با همکاری این خبرگزاری و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و البته رخدادهایی که در این عرصه دارند تلاش مضاعفی در راستای تحقق شعار نهضت بازگشت به مساجد داشته باشیم. 

کد خبر 1750767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha