برنامه های ماه مبارک رمضان کانون های مساجد گلستان با محتوای قرآنی برگزار می شود

حجت الاسلام حسینی گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان کانون های مساجد گلستان با محوریت روستاها و محتوای قرآنی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی امروز (دوشنبه ٣٠ بهمن) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی طرح قرآنی نوجوانی در ماه مبارک رمضان گفت:متاسفانه در حال حاضر برنامه های فرهنگی و تربیتی ما یک برنامه مستمر نظام مند نیست و برنامه های هر مناسبت با سال قبل آن فرقی ندارد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: با برگزاری برنامه های هدفمند، شاهد رشد برنامه ها در سال های مختلف خواهیم بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نوجوانان امروز از لحاظ شرایط روحی با گذشته فرق دارند و باید برنامه های ما وارد عملیات شوند و برای اجرای عملیات باید یک مربی توانمند داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نبود مربی جوان متخصص در استان، گفت: اگر مربی توانمند باشد هیئت امنا و سایر بخش ها پای کار می آیند. کارها باید بر اساس و پایه یک مربی توانمند انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه با محتوای قرآنی در روستاها، افزود: برنامه های ماه مبارک رمضان کانون های مساجد با محوریت روستاها و محتوای قرآنی برگزار خواهد شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: از 526 کانون فرهنگی و هنری روستایی، یکصد کانون روستایی شامل 85 کانون شیعه و 15 کانون اهل سنت برای اجرای برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان انتخاب شده اند.

وی گفت: در هر روستا یک جوان خانم و یک جوان آقا در دوره آموزشی شرکت کرده و پس از فراگیری آموزش یک حلقه قرآنی دختران و پسران در روستاها تشکیل خواهند داد.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: بعد از ماه مبارک رمضان نیز به دوره های این طرح نیز اضافه می شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح نوآوین، افزود: این طرح با حضور 145 نفر از دانش آموزان گرگان از (16 تا 18 اسفند) با موضوع رسانه برگزار می شود تا پس از دوره آموزشی در مساجد و محلات خود، هسته های رسانه ای تشکیل دهند.

کد خبر 1750812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha