ایران قبل از انقلاب ۲۰۰ سال از جهان عقب بود

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ایران قبل از انقلاب حداقل ۲۰۰ سال از جهان عقب بوده است و پس از انقلاب پیشرفت های خوبی در تمام حوزه ها داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی دوشنبه شب در همایش چهاد تبیین شهرستان شیروان اظهارکرد: کشور در دوران انقلاب در همه ابعاد پیشرفت چند برابری داشته است.

 وی خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی این انقلاب مردم اند و دشمن به دنبال جدایی مردم از نظام جمهوری اسلامی ست لذا وظیفه و ماموریت اصلی ما در این شرایط، روشنگری و جهاد تبیین در خصوص مشارکت حداکثری و دشمن شکن در انتخابات است.

 سردار فرجی با اشاره به ناکامی های دشمنان از ابتدا تاکنون عنوان کرد: در سطح کلان آمریکا ارتش را تقویت می کرد برای مقابله با کمونیسم، نه برای دفاع از مردم ایران ولی کار به جایی پیش نرفت.  

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی ۳۹ دوره انتخابات برگزار شده و این مردم هستند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم مسئولین را انتخاب می کنند.

 سردار فرجی با اشاره به مهم ترین رویداد و اتفاق سیاسی سال اضافه کرد: حضور پرشور و گسترده مردم مثل همیشه پای صندوق های رای تاثیر به سزایی در سرنوشت  آینده کشور دارند.

 همایش جهاد تبیین با حضور سردار فرجی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی و آحاد بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان شیروان برگزار شد.

کد خبر 1750813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha