عاشقانه‌ دهه نودی‌ها در سه‌شنبه‌های مهدوی

نوجوان هستند و عاشق، یکسالی می‌شود در نزدیکی میدان امام خمینی(ره) جیرفت درست مقابل در ورودی مسجد امام سجاد(ع) بساط عاشقی پهن می‌کنند و در هر قرار عاشقی لحظات را به انتظار ثانیه شماری می‌کنند.

خبرگزاری شبستان - جنوب کرمان، مهدیه شعبانی؛ نوجوان هستند و عاشق، یکسالی می شود در نزدیکی میدان امام خمینی (ره) جیرفت درست مقابل درب ورودی مسجد امام سجاد (ع) بساط عاشقی پهن می کنند و در هر قرار عاشقی لحظات را به انتظار منتظر ثانیه شماری می کنند.

یونس میجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از ۱۶ بهمن ماه سال گذشته به اتفاق نوجوانان دهه نودی کانون فرهنگی هنری سید الساجدین (ع) شهر جیرفت طرح سه شنبه مهدوی را هر هفته اجرا می کنیم.

عاشقانه های دهه نودی ها در سه شنبه های مهدوی

این مدیر کانون فرهنگی هنری سید الساجدین (ع) جیرفت می گوید؛ سال گذشته با نوجوانان دهه نودی عضو این کانون فرهنگی هنری دور هم جمع شدیم و تصمیم گرفتیم برای ظهور حضرت مهدی (عج) قدمی برداریم.

عاشقانه های دهه نودی ها در سه شنبه های مهدوی

او می افزاید؛ برگزاری سه شنبه های مهدوی مطرح شد که مورد استقبال این نوجوانان قرار گرفت و اینچنین شد که اولین قرار عاشقی سه شنبه های مهدوی ۱۵ فروردین ماه همزمان با ماه مبارک رمضان با توزیع افطاری در بین عابرین آغاز شد.

عاشقانه های دهه نودی ها در سه شنبه های مهدوی

به گفته میجانی؛ به لطف خداوند این پنجاه و هفتمین قرار عاشقی است که امروز به همت بچه مسجدی های کانون سبد الساجدین (ع) برگزار شد.

عاشقانه های دهه نودی ها در سه شنبه های مهدوی

این مدیر کانون فرهنگی هنری سید الساجدین (ع) جیرفت می گوید؛ هر سه شنبه ایستگاه مهدویت راه اندازی می شود و صفر تا صد کارهای برپایی این موکب را همین نوجوانان دهه نودی انجام می دهند.

عاشقانه های دهه نودی ها در سه شنبه های مهدوی

او می افزاید؛ خدا را شکر سه شنبه های مهدوی زمینه آشنایی و انس بیشتر این نوجوانان با امام زمان (عج) را فراهم کرده و فرهنگ انتظار در قلوب این نوجوانان نهادینه شده است.

عاشقانه های دهه نودی ها در سه شنبه های مهدوی

به گفته میجانی؛ این نوجوانان مسجدی همواره در تلاش هستند تا دوستان خود را جذب فعالیت های سه شنبه های مهدوی کنند.

عاشقانه های دهه نودی ها در سه شنبه های مهدوی

مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالساجدین(ع) جیرفت می گوید؛ فعالیت های سه شنبه های مهدوی متناسب با مناسبت های ملی و مذهبی برگزار می شود و در ایستگاه مهدویت که در مسیر عبور مرور برپا مردم قرار دارد فضایی برای نقاشی برای کودکان مهیا شده و هدایای به نیابت از امام زمان (عج) به آنها اهدا می شود.

وی می افزاید؛ فعالیت های ما در برگزاری سه شنبه های مهدوی خودجوش و مردمی است و با نذورات مردم و کمک بچه ها هر سه شنبه ایستگاه مهدویت را راه اندازی می کنیم.

به گفته میجانی؛ بسته هایی تحت عنوان رزق فرهنگی با محتوای ظهور و انتظار توسط این نوجوانان دهه نودی آماده و در بین عابرین توزیع می شود.

این مدیر کانون فرهنگی هنری سید الساجدین (ع) جیرفت می گوید؛ متناسب با مناسبت های مختلف نمایشگاه عکس برپا می شود و همچنین نمایش و سرود اجرا می کنیم.

او می افزاید؛ یکی از اهداف ما ترویج فرهنگ انتظار و گامی در راستای زمینه سازی برای ظهور است تا در بین روزمرگی های زندگی، یاد امام زمان (عج) را در دل های مومنین زنده کنیم.

نوجوانان کانون فرهنگی هنری سید الساجدین (ع) سه شنبه هر هفته برای زمینه سازی ظهور هم عهد می شوند و چه زیباست این هم عهدی که برای یاری رساندن به امام زمان (عج) است.

کد خبر 1750848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha