کانون نورالمهدی(عج) مهدیشهر میزبان جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) می شود

خاکبازگفت: مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در مسجد حضرت ابالفضل(ع) توسط کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهربرگزار می شود 

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ لطف الله خاکباز- مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان ..کرد: جشن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با محوریت کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) در مسجد حضرت ابالفضل(ع) مهدیشهر برگزار خواهد شد

وی با بیان اینکه این مراسم در روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه و همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود افزود: در این مراسم دکتر محمد عباسی سخنرانی و مهران پور طاهریان نیز مدیحه سرای خواهد کرد.

خاکباز افزود: اجرای سرود، برگزاری مسابقه، تجلیل از جوانان فعال و موفق شهرستان و ... از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و نام مرحوم مهدی ذوالفقاری، مدیر فقید کانون نورالمهدی(عج) مهدیشهر، بیان کرد: جشن روز جوان با محوریت کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر بیش از ۱۶ سال در مسجد حضرت ابالفضل(عج) مهدیشهر برگزار می شود که امسال نیز این مراسم با حضور پرشکوه مردم و به یاد مدیر فقید کانون برگزارخواهدشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) مهدیشهر افزود: این مرام با همکاری کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج)، پایگاه بسیج حضرت ابوالفضل(عج)، سپاه ناحیه مهدیشهر، هیئت خدام العباس(ع) و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مهدیشهر برگزار می شود.

وی معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) را مهمترین هدف برگزاری این مراسم عنوان کردوافزود: تقویت، امید، نشاط، ایمان و غیرت جوان مسلمان ایرانی، معرفی شخصیت های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان از دیگر اهداف این برنامه است.

کد خبر 1750880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha