داوطلبین نمایندگی مجلس، تبلیغات خود را در چارچوب قانون انجام دهند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: داوطلبین نمایندگی مجلس حتما قانون انتخابات را مطالعه کنند و تبلیغات خود را در چارچوب موازین قانون انجام دهند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، صبح امروز سه شنبه(۱اسفندماه) دومین جلسه توجیهی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا به میزبانی شهرستان قرچک در سالن ولایت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور هیئت های اجرایی و نظارت این حوزه انتخابیه، دادستان شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و سایر مسئولین و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد باید ها و نبایدهای تبلیغاتی برای داوطلبین تبیین شد.

حسین فخاری فرماندار قرچک با اشاره به اهمیت انتخابات یازدهم اسفند گفت: اهتمام کلیه مجریان انتخابات و همچنین دستگاه های نظارتی شهرستان در راستای وظایف قانونی محوله و تحقق چهار راهبرد مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

وی ضمن قدردانی از احساس تکلیف تمامی نامزدهای انتخاباتی برای حضور در عرصه خدمت به مردم افزود: داوطلبین نمایندگی مجلس حتما قانون انتخابات را مطالعه کنند و تبلیغات خود را در چارچوب موازین قانون انجام دهند. 

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک با بیان اینکه تمامی فعالیت های نامزدها قبل، حین و بعد از انتخابات رصد می شود، اظهار داشت: از داوطلبین انتخاباتی و هواداران آنها می خواهیم در تبلیغات خود با ملاحظات قانونی از بی اخلاقی ها پرهیز کنند تا شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه باشیم.

کد خبر 1750942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha