مشارکت بالا در انتخابات نمایشی از پشتوانه قدرت ایران است

فرماندار سرایان حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را نمایشی از پشتوانه قدرت داخلی و منطقه ای نظام مقدس اسلامی توصیف و تاکید کرد: افزایش میزان مشارکت مردم تاثیر زیادی در مناسبات منطقه ای جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای حامیان محور مقاومت خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، رضوی حیدری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی و رسانه های این شهرستان با محوریت انتخابات با اشاره به تلاش معاندین نظام در طرح و القای شکاف بین مردم و حاکمیت تصریح کرد: حضور مردم پای صندوق های رأی ضربه محکمی بر تصویرسازی دشمنان و معاندین وارد خواهد کرد.


نماینده عالی دولت در سرایان با بیان دلایل ضرورت افزایش مشارکت مردم در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند خاطرنشان کرد: حضور مردم بعد از عملیات طوفان الاقصی و بمباران مداوم مردم مظلوم فلسطین همراه با سکوت خفت بار بسیاری از کشورها در مقابل چشم جهانیان، حکایت از قدرت و پشتوانه داخلی و منطقه ای جمهوری اسلامی، به عنوان ام القرای محور مقاومت دارد.


فرماندار سرایان در ادامه تغییر رویکرد دولت سیزدهم نسبت به قبل در مسیر خدمت رسانی به مردم را متذکر شد و با اشاره به توفیقات و خدمات گسترده دولت در صحنه های مختلف  گفت: شرکت مردم در انتخابات مهر تاییدی در روند و حرکت دولتمردان در مسیر حل مشکلات کشور خواهد بود.


وی با بیان خدمات دولت در عرصه نهضت مسکن یادآور شد: در دولت سیزدهم پنج هزار هکتار به ظرفیت احداث مسکن استان افزوده شد که ۷۰ هکتار آن در شهر سرایان بوده است.


در این جلسه که با حضور نماینده استانداری خراسان جنوبی همراه بود فعالان و نماینده‌ رسانه های شهرستان با بیان دیدگاه ها و پیشنهادات، بر ایجاد فضای مناسب برای افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم بویژه نسل جوان تاکید کردند.

کد خبر 1750969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha