وزیر کشور: انتخابات صحنه‌ای برای قدرت نمایی ملت بزرگ ایران است

وزیر کشور با اشاره به وفاداری ملت ایران به انقلاب اسلامی گفت: اسفند فرصتی برای نشان‌دادن عمق وفاداری مردم به آموزه‌های بلند انقلاب، عمق همبستگی مردم و صحنه‌ای برای قدرت نمایی ملت بزرگ ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، احمد وحیدی، امروز(۱ اسفند)، در همایش اقشار و نخبگان لرستان پیرامون اهمیت انتخابات اظهارداشت: مردم ایران در ۱۱ اسفند آماده حماسه‌آفرینی جدیدی هستند.

وزیر کشور با اشاره به رشادت قوم لر در عرصه های مختلف افزود: قوم لر در همه صحنه‌های مهم انقلاب با مردانگی، رشادت، ایثار، صداقت، صفا، صمیمیت و همه وجودشان از کشور، انقلاب و اسلام عزیز دفاع کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وجود شش هزار و ۵۵۶ شهید و بالغ بر ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه عمق از این وفاداری مردم عزیز برای دفاع از کیان کشور و نظام و انقلاب است.

وحیدی ادامه داد: ۱۱ اسفند فرصتی برای نشان‌دادن عمق وفاداری مردم به آموزه‌های بلند انقلاب، عمق همبستگی مردم باعزت و سرافرازی کشور، عمق میثاق و پیوند با شهدا، عمق پیروی از ولایت و خط ولایت بودن است.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در این چهل و چند سال بعد از پیروزی انقلاب، در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند، گفت: معدل در این انتخابات بیش از ۶۰ درصد حضور بوده است، این نشان‌دهنده عمق وفاداری، بصیرت، موقعیت‌شناسی است.

انتخابات کشور را در برابر توطئه های دشمن بیمه می کند

وزیر کشور با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات جز به نفع دشمنان کشور، به نفع کسی دیگری تمام نمی‌شود، گفت: حضور در انتخابات فرصتی برای نشان دادن عزت و عظمت این کشور و بیمه شدن در برابر توطئه های دشمن است.

وی با اشاره به اینکه همه دنیا و توجهات امروز به این انتخابات متوجه است، خاطرنشان کرد: تک تک حرکات ملت ایران تحت نظر دوست و دشمن است، دشمنان به دنبال این هستند که به خیال باطل خود بتوانند نقطه ضعف پیدا کنند.

امروز مردم سالاری ما معیار است

وحیدی با بیان اینکه تاکید کرد: دوستان و وفاداران به ارزش‌های انقلاب متوجه ملت ایران هستند و ملت ما با شکوه در انتخابات شرکت می‌کند و دشمن افسرده و ناراحت و غیض کرده و دوست خوشحال و مسرور خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملت ما امروز ملت معیار است و ملت ایران پر افتخار هنرمندانه،  عزتمندانه، شجاعانه و فداکارانه رو به جلو حرکت می‌کند، گفت: اگر می‌خواهیم دشمن را یک گام به عقب برانیم، باید حضور قوی در انتخابات داشته باشیم، اگر می‌خواهیم توانمندی‌های خودمان را شکوفاتر کنیم باید یک گام قوی‌تر در انتخابات داشته باشیم.

وحیدی با اشاره به اینکه رسانه‌های خارجی به دنبال این هستند که مردم در انتخابات شرکت نکنند، بیان کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند که سیاه نمایی کنند و بگویند احیاناً مردم و جوانان را ناامید کنند، اما کشور ما با قدرت با وجود همه توطئه‌های دشمنان رو به جلو است.

وی ادامه داد: دولت با تمام وجود در خدمت ملت است و خود را خدمت گذار مردم می‌داند و خودش را موظف می‌داند که همه بسترهای لازم را برای برگزاری انتخابات آماده کند تا انتخابات در اوج سلامت، امنیت، رقابت واقعی و مشارکت حداکثری برگزار شود.

مجلس قوی با مشارکت قوی‌تر و انتخاب اصلح تحقق پیدا می‌کند

وزیر کشور با بیان اینکه مجلس قوی با مشارکت قوی‌تر و انتخاب اصلح تحقق پیدا می‌کند، گفت: مجلس شورای اسلامی در تعیین خط مشی‌ها، سیاست‌ها و قانون گذاری ها برای حل مسئله بسیار مهم است.

مجلس خبرگان نیز نماد جمهوریت و اسلامیت است

وحیدی با بیان اینکه مجلس خبرگان جایگاه رفیعی دارد و نماد جمهوریت و اسلامیت است، گفت: با حضور در انتخابات باید بهترین‌ها را انتخاب کرد.

کد خبر 1750980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha