پیشبرد اهداف نظام با انتخاب فرد اصلح رقم می خورد

حجت الاسلام کاظمی گفت: پیشبرد اهداف نظام و سعادتمندی مادی و معنوی با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح رقم می خورد.

حجت الاسلام سید حسین کاظمی- امام جمعه سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی بر انتخاب اصلح و حضور حداکثری با نگاه واقع بینانه در انتخابات تأکیدکرد.

وی با اشاره به ورود رسانه های دشمن و هزینه کرد میلیاردها دلار، گفت: برای دشمن حضور و عدم حضور در انتخابات مهم است و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هزینه کردهای هنگفت به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام کاظمی عدم شرکت مردم در انتخابات را کمک به جبهه دشمن و باطل و حضور در انتخابات را کمک به نظام، انسانیت و رشد دانست.

وی گریزی به برخی گلایه ها از اوضاع اقتصادی زد و افزود: برخی از مشکلات در همه دنیا وجود دارد و بخشی هم به جا بوده و به ضعف برخی مدیران و مجموعه ها برمی گردد.

وی یادآور شد: با وجود برخی مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، مردم آگاه و بصیر این مشکلات را به پای نظام نگذاشته و با نگاه واقع بینانه قدم برداشته و در همه مناسبت های ملی و مذهبی، انتخابات و... حضور گسترده دارند.

وی گریزی به سال های قبل از انقلاب زد و گفت: با رهبری امام فرزانه و رهنمودهای مقام معظم رهبری پس از پیروزی انقلاب پیشرفت های زیادی در همه زمینه های علمی، پزشکی و... صورت گرفته است و در برخی موارد رتبه های تک رقمی دنیا را اخذ کرده ایم و این مهم قابل انکار نیست.

امام جمعه سربیشه با اشاره به قرار داشتن در آستانه دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری یادآور شد: نباید اسیر حزب، قومیت شده و نماینده ضعیفی را انتخاب کرد و برای داشتن خبرگان و مجلسی قوی باید مردم با حضور گسترده خود فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت الاسلام کاظمی تأکید کرد: پیشبرد اهداف نظام و سعادتمندی مادی و معنوی با حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح رقم می خورد.

وی ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح از کاندیداها خواست در صورت مناظره به جای توهین و تخریب یکدیگر به بیان توانمندی خود بپردازند.

به گفته وی بایستی دست بر زانوان گرفته و بپا خاست چرا که دل کسی خارج از کشور به حال ما نمی سوزد و باید برای تقویت نظام و کشور با حضور حداکثری خود در انتخابات شرکت کنیم.  

کد خبر 1750984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha