اعزام کاروان راهیان نور دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شیروان

مدیر آموزشکده فنی و حرفه ای پروفسور حسابی شیروان گفت: ۴۰ نفر از دانشجویان پسر این آموزشکده به اردوی راهیان نور عملیات مناطق جنوب اعزام شدند.

مهدی سرایدار، مدیر آموزشکده فنی و حرفه ای پروفسور حسابی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد دانشجو به مدت پنج روز در مناطق عملیاتی جنوب کشور حضور خواهند داشت و در برنامه های فرهنگی و اجرایی پیش بینی شده شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد:  این دانشجویان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، از یادمان های مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

سرایدار هدف از اعزام دانشجویان آموزشکده به مناطق عملیاتی را آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در طول هشت سال دفاع مقدس اعلام و عنوان کرد: دانشجویان در بازدید از مناطق عملیاتی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد.

مدیر آموزشکده فنی و حرفه ای پروفسور حسابی شیروان به اهمیت و جایگاه و اهمیت راهیان نور در نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و افزود: باید حماسه‌ شگفت‌آور هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان کنونی و نسل‌های آینده شناسانده شود تا آنان با شناخت عظمت و توانایی‌های این ملت، راه گذشتگان را با احساس امید و عزت ادامه دهند.

سرایدار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برکات برپایی اردوهای راهیان نور تاکید کرد: بی شک برپایی زیارت راهیان نور یک مقوله‌ روایت پیشرفت نظام مقدس جمهوری است.

کد خبر 1750988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha