درخشش روحانیون اهل سنت گلستان در مسابقات قرآن

شابدین از کسب رتبه برتر طلاب و روحانیون اهل سنت گلستان در مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در جزیره قشم خبر داد.

علیرضا شابدین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت کشور در رشته های ترتیل، تحقیق، حفظ کل و حفظ ۱۰ جزء به میزبانی هرمزگان در جزیره قشم برگزار شد.

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان افزود: در این مرحله از مسابقات هشت نفر از برگزیدگان مسابقات استانی گلستان شرکت کردند که چهار نفر در گروه طلاب و چهار نفر در گروه روحانیون به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: بر اساس رای هیئت داوران این مرحله از مسابقات، در رشته حفظ ۱۰ جزء گروه روحانیون، شهاب الدین خوجملی از گلستان رتبه اول را کسب کرد.

شابدین اظهارداشت: در رشته قرائت ترتیل گروه طلاب، عبدالحی حسن‌زاده از گلستان رتبه دوم را از آن خود کرد.

وی گفت: در رشته حفظ کل گروه روحانیون نیز، صالح حبیب‌لی از گلستان حائز رتبه دوم شد و در رشته حفظ موضوعی از گروه روحانیون زین‌العابدین قدیری از گلستان رتبه سوم را بدست آورد.

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان افزود: در رشته خطابه‌خوانی قرآنی گروه روحانیون و طلاب برادر نیز قره‌باشی از گلستان رتبه سوم، در رشته نقاشی گروه فرزندان زیر ۱۵ سال طلاب و روحانیون اهل سنت خدیجه گرگانی از گلستان رتبه اول و ندیم داشی سید از گلستان رتبه سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش رشته قرائت تحقیق گروه روحانیون نیز، احمد عاصمی از گلستان رتبه سوم را کسب کرد.

کد خبر 1751034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha