ظرفیت فعالیت‌های قرآنی بانوان در ایران تحسین‌برانگیز است

مبشره سلطان با اشاره به اینکه اهتمام جمهوری اسلامی به فعالیت های قرآنی ستودنی است، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی بویژه در میان بانوان اقدام ارزنده‌ای است، چون مادر نسل را پرورش می‌دهد و هر قدر که عشق به قرآن در وجود مادر نهفته شده باشد، بر فرزندان هم اثر دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از ۲۶ بهمن ماه افتتاح شده و تا امروز (چهارشنبه، دوم اسفند ماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

یکی از شرکت کنندگان این دوره مسابقات در بخش بانوان «مبشره سلطان»،  ۲۴ ساله و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه ترکیه است که در بخش بزرگسالان و در رشته ترتیل، امسال برای اولین بار است که در مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده است.

«مبشره سلطان»، در گفتگو با خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان با اشاره به چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: قاریان و حافظانی که در این دوره مسابقات شرکت کرده اند، از سطح بالایی برخوردار هستند.

این شرکت کننده مسابقات بین المللی قرآن کریم در بخش بانوان از کشور ترکیه بیان کرد: مسابقات قرآن کریم در حفظ اتحاد میان کشورهای مسلمان نقش موثری دارد و فرصتی است که موجب شده که حافظان و قاریان کشورها با یکدیگر آشنا شوند. حضور من در این مسابقات در آینده بنده بسیار تاثیرگذار است و از فرصتی که جمهوری اسلامی برای شرکت در مسابقات فراهم نمود، نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

شرکت کننده چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن از کشور ترکیه خاطر نشان کرد: اهتمام جمهوری اسلامی به فعالیت های قرآنی ستودنی است و ترویج فرهنگ قرآنی بویژه در میان بانوان اقدام ارزنده ای است، زیرا که مادر یک نسل را پرورش می دهد و هرچقدر که عشق به قرآن در وجود مادر نهفته شده باشد، به طور قطع این عشق را به فرزندانشان نیز منتقل می کند.

کد خبر 1751059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha