انتخابات در کمال امنیت برگزار می‌شود

حجت الاسلام خطیب به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در کمال امنیت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب امروز ۲ اسفند در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: بازگشت اموال بابک زنجانی به مردم توسط سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضاییه را به همه مردم تبریک می‌گویم.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: بازگشت اموال مردم کار مهمی بود و این اقدام سازمان اطلاعات سپاه و قوه قضائیه برای مردم ارزشمند بود.

وی با اشاره به دستگیری ۲۸ جاسوس اسرائیلی با تابعیت کشورهای مختلف، گفت: در اطلاعیه ای که صادر کرده ایم، جزئیات کامل از دستگیری و تابعیت جاسوس های اسرائیلی آمده است.

وزیر اطلاعات در ادامه به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و افزود: انتخابات مجلس و  خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در کمال امنیت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خطیب یادآور شد: امروز، داعش مایوس از حکمرانی در منطقه سرگردان است و کشورهایی نظیر آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اقدامات تروریستی از آنها استفاده می کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد و دستاوردهای وزارت اطلاعات، تصریح کرد: آنچه در توان مان بوده است برای حفظ امینت انجام داده ایم؛ به عنوان نمونه راهپیمایی 22 بهمن با همکاری و هم افزایی مجموعه های اطلاعاتی و امنیتی در کمال امنیت برگزار شد.

کد خبر 1751090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha