تمدید زمان نمایشگاه رسانه های ایران/انتخابات حق مردم است

اسماعیلی با اشاره به استقبال مردم و اصحاب رسانه از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، گفت: با هماهنگی بخش های مختلف و وزارت کشور این نمایشگاه تا فردا تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمد مهدی اسماعیلی امروز ۲ اسفند در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال مردم و اصحاب رسانه از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران، گفت: با هماهنگی بخش های مختلف و وزارت کشور این نمایشگاه تا فردا تمدید شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: کمک به فضای سیاسی و انتخاباتی کشور، فراهم ساختن زمینه گفتگو و انتقاد و مشارکت سیاسی سازنده از دلایل اصلی برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، گفت: انتخابات حق مردم است و مردم از انتخابات برای اعمال قدرت خود استفاده خواهند کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اهمیت صندوق های رای به عنوان محل اعمال قدرت و نظر مردم برای اصلاح و ارتقا مدیریت سیاسی و اجرایی کشور تاکید کرد.

اسماعیلی درباره تبلیغات فیلم‌های سینمایی در ماهواره گفت: ابلاغیه جدیدی به رئیس سازمان سینمایی داده‌ایم و حتما باید با آن برخورد شود و توجیهی ندارد که از ماهواره برای تبلیغات استفاده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تقویت شبکه نمایش خانگی اشاره کرد و گفت: نظام و مخصوصا شخص رئیس جمهور، شبکه نمایش خانگی را فرصت می‌داند و از آن استقبال می‌کنیم هرچند من به برخی مضامین فیلم‌های نمایش خانگی انتقاد دارم ولی این مانعی نیست تا از این فرصت استفاده نشود.

کد خبر 1751099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha