بدهی برق شرکت‌های دولتی پرداخت می‌شود

بهادری جهرمی گفت: برای تقویت تولید در حوزه انرژی برای تولید برق در کشور، امروز منابع مالی و روش‌های تسویه بدهی برای شرکت‌هایی که دولت برای پرداخت هزینه‌های تامین برق به آنها بدهی داشت پیش‌بینی شد و با تصویب هیئت وزیران این تسویه صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، علی بهادری جهرمی امروز ۲ اسفند در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز جوان به اقدامات دولت در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: هیئت دولت در جلسه امروز مصوباتی داشته است که از آن جمله با تصویب هیئت وزیران منابع مالی و روش های تسویه بدهی برای بخشی از شرکت های طلبکار از دولت پیش بینی شد.

سخنگوی دولت افزود: برای تقویت تولید در حوزه انرژی برای تولید برق در کشور، امروز منابع مالی و روش‌های تسویه بدهی برای شرکت‌هایی که دولت برای پرداخت هزینه‌های تامین برق به آنها بدهی داشت پیش‌بینی شد و با تصویب هیئت وزیران این تسویه صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب این آیین نامه دستگاه های اجرایی اجازه خواهند داشت تا اوراق گام را به عنوان تسویه مطالبات شان از اشخاص حقیقی و حقوقی بپذیرند و سه ماه برای تسویه فرصت دارند.

بهادری جهرمی با اشاره به مصوبه محیط زیستی هیئت دولت گفت: دولت سیزدهم برای تقویت منابع مالی در راستای اجرای طرح های حفاظت از محیط زیست نیز آیین نامه بهینه سازی مصرف انرژی را اصلاح کرد تا صندوق ملی محیط زیست اجازه پیدا کند برای اجرای طرح های زیست محیطی از منابع حساب بهینه سازی مصرف انرژی استفاده کند.

وی از تصویب روش تامین مالی طرح راه آهن رشت – آستارا در هیئت دولت خبر داد و گفت: پروژه راه آهن رشت – آستارا یکی از بخش های مسیر ترانزیتی شمال به جنوب کشور است و جزو اولویت های دولت سیزدهم برای توان ترانزیتی کشور است.

کد خبر 1751106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha