جشنواره گردشگری ایران انعکاس جهانی خوبی داشت

ضرغامی با بیان اینکه جشنواره گردشگری ایران انعکاس جهانی خوبی داشت، گفت: در کنار تحقق اهداف حوزه گردشگری، اجماع جهانی درباره برجستگی‌ها و مزیت‌های ایران در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید عزت‌الله ضرغامی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: شب گذشته جشنواره بین‌المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی فجر با اهدای جوایز سرو سیمین در برج میلاد به پایان رسید.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: دولت سیزدهم افتخار دارد که در حوزه دیپلماسی عمومی در عرصه‌های مربوط به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدامات موثری را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تحقق اهداف حوزه گردشگری، اجماع جهانی درباره برجستگی‌ها و مزیت‌های ایران در حوزه گردشگری و صنایع دستی ایجاد شده است.

ضرغامی با اشاره به حضور ۱۷ کشور در جشنواره صنایع دستی گفت: ۲۰۰ اثر برجسته صنایع دستی را ارائه کردند و هنگام اهدای جوایز هنرمندان خارجی با افتخار نسبت به اینکه از جمهوری اسلامی جایزه دریافت می‌کنند، روی سن آمدند.

وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآور شد: بالاترین مقام صنایع دستی جهان «سعد قدومی» که در سوئیس مستقر است مهمان ما بود و نسبت به توانمندی‌های جمهوری اسلامی نکات مهمی بیان کرد.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان گردشگری ملل متحد UN TOURISM بالاترین مقام گردشگری جهان در ایران، گفت: رئیس سازمان گردشگری ملل متحد به رغم جو سنگینی که برای حضور وی در ایران اینجاد شده، بود به کشورمان آمد.

کد خبر 1751130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha