مردم سالاری دینی در جریان حضور حداکثری مردم در انتخابات تبیین می‌شود

جابری انصاری با اشاره به اهمیت حضور حداکثر مردم در عرصه انتخابات گفت: انقلاب اسلامی، نظامی برآمده از مکتب، ایدئولوژی و مذهب است و امروز برای دفاع از کیان انقلاب، انتخابات یک مردم سالاری دینی حائز اهمیت تلقی می شود.

سعید جابری انصاری طی نشست شورای فرهنگ عمومی که چهارشنبه دوم اسفند به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برپا شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استکبار همواره برای تقابل با جریان انقلاب به دنبال پیچیدن نسخه فرهنگی است بی خبر از اینکه دستگاه تربیتی برآمده از دل مکتب اسلام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: مردم سالاری دینی در جریان انتخابات تبیین می شود و این شاخصه ای است که مردم در جریان شکل گیری انقلاب از خود نشان دادند و امروز برای حفاظت از کیان انقلاب بیان می کنند.

وی با اشاره به اهمیت ساختار فعالیت دینی به ویژه در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره مندی از شیوه ها نو و اجرای برنامه های متنوع اثرگذار در صف خط مقدم برنامه های فرهنگی مسجد محور هستند.

جابری انصاری با بیان ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی در امر انتخابات تصریح کرد: میزبانی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز برای برپایی نشست شورای فرهنگی نشان دهنده اهمیت جایگاه مسجد و نقش جوانان و نوجوانان مسجدی است.

وی با بیان اهمیت بحث محوری انتخابات در زمانه کنونی بیان کرد: یکی از راه کارهای مشارکت حداکثری، توزیع رایگان کتاب، تعمیق و ماندگاری پیام های کتاب ها، برپایی همایش های تبینی و معرفتی با رویکرد جهاد تبیین است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: ضرورت شناخت مخاطب و تأثیر آن بر ابتکار عمل از جمله مختصات جهاد تبیین است که با توجه به این مهم می توان انتظار ره آوردهای کلان فرهنگی را داشت.

کد خبر 1751160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha