تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه عکس و پوسترِ

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه عکس و پوسترِ برکات انقلاب در مدارس این شهرستان برگزار شد.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نمایشگاه به همت معلمان و دانش آموزان در دبیرستان های دخترانه با همکاری شورای حوزه های شهید رجایی و حوزه ام الائمه (س) و شهید صبوری برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ها آثاری از عکس شهدای دوران دفاع مقدس، شهید سلیمانی، اقتصاد مقاومتی، حضور مردم در راهپیمایی و پیروزی انقلاب اسلامی، شجاعت و دلاور مردی های جوانان برای دفاع از مملکت اسلامی و غیره در معرض دید به نمایش گذاشته شده است.

شجاعی عنوان کرد: در بخشی از این نمایشگاه نیز بیان وجه‌های مختلف عملیات والفجر ۸ و فتح فاو که جزو اعجاب‌آورترین عملیات‌های دفاع مقدس است، وجود دارد و ماکت‌هایی از عملیات به نمایش گذاشته شده و توضیحاتی نیز برای  دانش آموزان ارائه می‌شود. 

 مدیر آموزش و پرورش شیروان با بیان اینکه برگزاری اینگونه نمایشگاه ها امسال چندین بار در سطح مدارس برپا شده است بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها آشنایی جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان با خدمات انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال است.

شجاعی اضافه کرد: با محوریت جهاد تبیین غرفه‌داران این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را برای مردم و به ویژه جوانان توضیح می‌دهند و هدف نیز عمدتاً بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه اقدامات نظام مقدس جمهوری‌اسلامی در ۴۵ سال اخیر بر کسی پوشیده نیست و با گذشته قابل قیاس نیست تصریح کرد:  امروز در گوشه گوشه این مملکت شاهد خدمات ارزشمند نظام هستیم که می‌طلبد این اقدامات در بین نسل جوان تبیین شود.

کد خبر 1751166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha